Itse tapahtuma meni itseltä ohi, kun huomio oli toisessa kohdassa rataa. Kyseessä kuitenkin oli siis aamun warm-up, jossa oli Porschea niin avoimesta GT:stä, GT3 Cupista, kuin PRCF kerhocup.Mihinkäs Jore osui ja menikö pahaankin kuntoon? Noita S-cuppereita ei kait kasva ihan joka oksalla ja R:t on vieläkin harvemmassa.
EDIT: Ilmeisesti Porschesta tuli laakista vainaa ja kuski lähti piipaa-autolla vähintäinkin tarkasteltavaksi asevelikorjaamolle. Näin ainakin Kuismasen tiedotteista voi päätellä.
Radalla oli paljon vettä ja Porscheja aiemmin sitä oli 10 minuuttia kiertänyt vain Formula Fordit. Toisella kierroksellaan hieman takasuoran alun jälkeen (toimitsijoiden kommentteihin perustuen) Vanhasen Porsche ajautui radalta ulos ja kieri muutamia kierroksia katon kautta ympäri. Mutta kuten mainitsin, niin itse en varsinaista ulosajoa nähnyt, joten en lähde arpomaan sen enempää mikä sen aiheutti.
Siinä vaiheessa kun minä tapahtuneen havaitsin, niin auto oli jo tukevasti katollaan radan reunassa.