Kyllä taas nähtiin että suurin syy nykyformuloiden tylsyyteen on kilparadoissa. Valtaosa kalenterissa olevista radoista on täysin soveltumattomia nykyformuloille.
Kalenterissa on jotain KILPAratojen irvikuvia kuten Barcelona. Radan loistokkuus testiratana on kiistaton mutta kilpaa sinne ei pitäisi nyky-ykkösillä eksyä ajamaan. Päinvastoin, ratojen pitäisi olla Montrealin kopioita. On monta tiukkaa shikaania, joissa on vallit liki. Shikaanit oikein ajamalla voitat paljon aikaa mutta liikaa ahnehtimalla erittäin todennäköistä on seinäkosketus ja sitä myöten kisa siinä. Juuri sellaista sen pitääkin olla! Eikä mitään mummoilu-kilometrien kokoisia turva-alueita.
Vieläpä radalla on pari ohituspaikkaakin niin mikäs siinä!
Kalenterissa on jotain KILPAratojen irvikuvia kuten Barcelona. Radan loistokkuus testiratana on kiistaton mutta kilpaa sinne ei pitäisi nyky-ykkösillä eksyä ajamaan. Päinvastoin, ratojen pitäisi olla Montrealin kopioita. On monta tiukkaa shikaania, joissa on vallit liki. Shikaanit oikein ajamalla voitat paljon aikaa mutta liikaa ahnehtimalla erittäin todennäköistä on seinäkosketus ja sitä myöten kisa siinä. Juuri sellaista sen pitääkin olla! Eikä mitään mummoilu-kilometrien kokoisia turva-alueita.
Vieläpä radalla on pari ohituspaikkaakin niin mikäs siinä!