mclaren
Susi jo syntyessään
http://f1-forum.fi/vb/showthread.php?s=&threadid=10522Red sanoi:XP:ssä ei pääse alkua pitemmälle.
http://f1-forum.fi/vb/showthread.php?s=&threadid=10522Red sanoi:XP:ssä ei pääse alkua pitemmälle.
Itselläni on MOMO:n kanssa tällä hetkellä sellainen ongelma, että kun määritän polkimet erillisille akseleille, poljinten ollessa ylhäällä Windowsin kalibrointiohjelma näyttää kaasun ja jarrun olevan puoliksi käytössä (n.60%). Olen yrittänyt ajureita päivitellä, mutta kun ei tunnu auttavan. Olisiko DirectX syynä tuohon?Pasi73 sanoi:Itse päivitin juuri omaani Momoon uudemman 4.11 --> 4.40 ajurin, forcet parantuivat huomattavasti ja muutenkin ratti muuttui jotenkin paremmaksi.
En tiedä johtuiko se "korjaus" ajuripäivityksestä tai sitten siitä että asennin vaan uusiksi sen ajurin. Mutta sitä voi Sammypirukin koittaa omaan ongelmaansa jos ei ole uudempaa ajuria ilmestynyt MS:lle niin sit poistaa ratin järjestelmästä kokonaan ja asentaa sen uusiksi. Kuulemma monesti tuon directx:n päivitys saa ratin sekoamaan... mene ja tiedä.
Itse laitoin rattiin uudet polkimet, ja tuli vastaava ongelma vastaan. Ratkaisu löytyy ainakin DXTweak 2:sta, jonka avulla voi määrittää kaikki ohjaimen liikeradat miten lystää. Kiitos Sammypirulle, joka aikoinaan kaivoi tämän ohjelman jostain netin syövereistä.Jeeves sanoi:Itselläni on MOMO:n kanssa tällä hetkellä sellainen ongelma, että kun määritän polkimet erillisille akseleille, poljinten ollessa ylhäällä Windowsin kalibrointiohjelma näyttää kaasun ja jarrun olevan puoliksi käytössä (n.60%). Olen yrittänyt ajureita päivitellä, mutta kun ei tunnu auttavan. Olisiko DirectX syynä tuohon?
Yhdistetyn poljinakselin kanssa samanlaista ongelmaa ei esiinny. Momon ajuriversion tällä hetkellä 4.40.
Ilmeisesti tuohon ei päivitystä ole, mutta siellä luki, että kannattaa kokeilla ajurien/kalibroinnin poistamista Clear Calibration- ohjelmalla. Pitääpä kokeilla.Pasi73 sanoi:Wingman Teamin Faq -sivulta ehkä vois löytyä apua.
Olikohan tuohon uudempaan Momoon jokin patchi polkimille?