PuoliPöhkö
Well-known member
Onko kinkki haukkumanimitys?
Onhan tuo suoraan verrattavissa nekruun, ryssään ja vastaaviin.
Niin, onhan se suunnilleen sama kuin joku sanoisi suomalaista finskiksi. Yöööök!
Ai stana että sattui tuon kirjoittaminenkin. Finski, apua, rasismia ja hirveetä paskaa, joka alentaa kansamme identiteetin. Romahdan, vedän itseni jojoon ja räjäytän kaikki! Kansamme ja minä on poljettu alhaisimpaan maan rakoon ja suohon nyt ainakin.
Ollaankohan tässä kansalaisuuksien suojelussa jo astuttu "vähän" liikaa reunan yli. Oikeesti?
Jos vittu et kestä sitä, että joku kutsuu sinua kansalaisuutesi perusteella finskiksi,
on mun mielestä kuulijan päässä vikaa.
Kuulit oikein. Kuulijan päässä vikaa. Oikeesti. Ei sanojan.
Herkkähipiäisen syndrooma, kaikesta mahdollisesta loukkaantuva, turhan tärkeä. Onhan noita populistisia diagnooseja.
Ei helvetti.
Vai ollaanko me/te/sinä jotain vitun prinsessoja, joita ei voi kutsua mitenkään muuten kuin "arvon Suomen kansalainen"?!
Vastaa.
Helvetti, se ei ole edes epäkohteliasta, se on maan omaa PUHEKIELTÄ, jonka alkuperäinen tarkoitus ei ole epäkunnioittava eikä varmasti loukkaava.
Seuraava sota on hävitty. Se on näköjään varmaa.
"Anteeksi arvon itänaapuri.... eikun anteeksi, anteeksi! Korjaan ... Parhain Venäjän kansalainen!
Saisinko kohteliaimmin pyytää...Voisitteko siirtyä tuohon pajunvitsan ja koivun väliin, aukealle kohdalle, jotta olisitte vapaasti ja häiriöttömästi tähtäimessäni, ettekä turmelisi ympäröivää luontoa kaatuessanne kohtalokkaan osuman seurauksena. Kaikessa rauhassa. Älkää vaan loukatko itseänne sen ojan yli siiryessänne. Pyydän mitä kohteliaimmin. Anteeksi mikäli olin tunkeileva. Jos tämä ei sovi teille, pahoittelen loukkaustani! Kiitos!"
Kinkki on ihan yhtä hieno kutsumanimi kiinalaiselle kuin finski suomalaiselle!
Pahoittelen jos tonttuolut on humalluttanut sen joka tuon kaiken kirjoitti. Vitun Finski!
Viimeksi muokattu: