nordic man
Well-known member
Karmea, karmea viikonloppu. Tsunoda hukassa, tiimi hukassa ja Yuki susihidas. Ei luulisi olevan vaikea parantaa.
Karmeudesta olemme yhtä mieltä ja aika isoilta osin tiimin itsensä hukassa olemisesta tai vain taktisesta mokailuista viime aikoina. Ihan susihitaaksi en kyllä sanoisi. Huonoimmillaankaan. Etenkin kun tänään ihan parhaimmillaan vauhtia oli Monacon tapaan, mutta ohi ei Barcelonassa pääse senkään vertaa paljoakaan paremmin kuin miten Monacossa joten jäännöspisteet jäivät saamatta.Karmea, karmea viikonloppu. Tsunoda hukassa, tiimi hukassa ja Yuki susihidas. Ei luulisi olevan vaikea parantaa.
Hetkinen. Minähän tässä olen kampanjoinut esim Albonin puolesta siitä lähtien kun hän teki paluun. Albon sai forumilta samaa kohtelua kuin Russell Williamsilla; pelkkä maksukuskien myllyttäjä, mutta Albonin rasitteena myös Maxin raipaniskut selässä, jonka takia hänet on tuomittu lapaseksi. Sitten piti Sainzin kävellä Albonin yli, mutta toisinpäinhän siinä odotetusti kävi.Joo, ehkä sulle.
Ainakin itse voin sanoa jopa vähän fanittavani esim. Gaslya.
Oikeastaan voi fanittaa vaikka kaikkia, jos ajelut miellyttää. Tänään Sauberkin suoriutui oikein mainiosti. Semmoinen love vs hate on vähän lapsellista ja jenkkihapatusta.
No mitä muutakaan Tsunodan tilanteessa voi tehdä jos olo on autossa että siitä ei tule mitään. Silloin kuuluukin kokeilla laidasta laitaan asioita että onko niistä apua. Tosin Mersulla näitä kutsuttiin Hamiltonin Punaisen Ristin -klinikaksi, jossa "uhrattiin" oma kausi tallille ja tallikaverille vaikka itsellä pallo oli hukassa vaikean auton kanssa.Hienoa kuin myöntävät virheensä. Verraten erittäin harvinaista Red Bullin/Racing Bullin taholta jälkimmäisen osalta myös edeltäjänimet laskien mukaan missä kaikki yleensä on kuskien ja aivan etenkin kakkoskuskien syytä silloinkin kun välillä ihan oikeasti itse tekevät kilpailutaktisia mokia tai kun syy on ollut automallissa.
Juuri nyt tiedä tästä kuten aiemmin mietin näitä asioita, mutta:
Red Bullilla varaosat vähissä tai vastaavaa?
Williamsilta Albon tosiaan keskeytti tänään siksi, että ei ollut etusiipeä enää annettavaksi kisan jatkamiseen!
Minusta on kummallista, että Red Bull ilmeisesti "unohti" kertoa asiasta Tsukille, kun mies oli ollut aika-ajojen jälkeen (ja niitä ennen) valittamassa ajaneensa hyvin ja ettei ymmärrä yhtään, miksi auto on niin hidas. Vasta tuon jälkeen Red Bullin edustaja tuli kertomaan medialle, että itse asiass Tsukille on annettu erittäin raskaan aeron palikat ja sen vuoksi vauhti on hukassa.No mitä muutakaan Tsunodan tilanteessa voi tehdä jos olo on autossa että siitä ei tule mitään. Silloin kuuluukin kokeilla laidasta laitaan asioita että onko niistä apua. Tosin Mersulla näitä kutsuttiin Hamiltonin Punaisen Ristin -klinikaksi, jossa "uhrattiin" oma kausi tallille ja tallikaverille vaikka itsellä pallo oli hukassa vaikean auton kanssa.
Totta kai keskikastin kuljettajia tarvitaan aina. Gridillä on kuitenkin 20 autoa eikä kaikkiin voi saada supertähteä. Ei näistä kavereista kuitenkaan mitään maailmanmestareita koskaan tule.Ura muualla voi olla ihan hyvä kuten Gaslylla ja Albonilla.