Redbull kart fight

  • Viestiketjun aloittaja DW
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

WoPe

KKWCS Driver
Liittynyt
11.3.2003
Viestit
1573
Sijainti
Vantaa
Mietin tossa että millonkohan Wopella on viimeks ollu lisenssi? Sehän on maailmalla jo hyvinkin tunnettu noissa piireissä :D
Sen verran on aikaa että saatan tähän jopa osallistua, varsinkin jos finaali OLISI ulkoradalla!

Piruuttain kattelin ton kartfight mm finaali 2012 juttuja ni onhan sielläki jo tuttuja nimiä tuolta ulkomaanreissuilta, eikä edes sieltä paremmasta päästä! :)
Suomen sarjahan tässä se haastavin on kiitos teidän.

Jos minä harjottelen kic:lla, Haikki ja 4stroke VM:ssä ja Jacquesi on ihan kohta kärjessä Lahdessa niin siinähän niitä jo on.
Jaahas hitaat syö nopeet, minkäs radan minä nyt saan? Lähetän kilometrikorvauksen teille :D
 

Slug

Well-known member
Liittynyt
10.3.2010
Viestit
1251
Sittenhän ovat vielä KIC-spesialistit EK ja VV, jotka eivät tietääkseni ole koskaan lisenssejä omanneetkaan.
Tätäkin mietin, eli ei sinne niin vaan ajeta kahden parhaan joukkoon.
 

Slug

Well-known member
Liittynyt
10.3.2010
Viestit
1251
Jaahas hitaat syö nopeet, minkäs radan minä nyt saan? Lähetän kilometrikorvauksen teille :D
Joka radalta pääsee kaksi finaaliin, eli nou problem sulle.
Taidan siis siirtyä DW:n rinnalle varikolle juomaan sitä Redbullia :D
 

Williams-

Senior member
Liittynyt
14.5.2003
Viestit
1224
Sijainti
Hyvinkää
Kyllähän näitä hahmokkeita pompsahtaa varmasti suomen finaaliin :ahem:
Jos minä harjottelen kic:lla, Haikki ja 4stroke VM:ssä ja Jacquesi on ihan kohta kärjessä Lahdessa niin siinähän niitä jo on.
Vahva huhu kertoo, että osallistuu myös ja nimenomaan Lahdessa. :eek:
 

WoPe

KKWCS Driver
Liittynyt
11.3.2003
Viestit
1573
Sijainti
Vantaa
Joka radalta pääsee kaksi finaaliin, eli nou problem sulle.
Taidan siis siirtyä DW:n rinnalle varikolle juomaan sitä Redbullia :D
En tule edes KIC:iin kokeilemaan tuolla rataprofiililla =)
Lähen saatana OULUUN! :D
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Jaahas hitaat syö nopeet, minkäs radan minä nyt saan? Lähetän kilometrikorvauksen teille :D
En tule edes KIC:iin kokeilemaan tuolla rataprofiililla =)
Lähen saatana OULUUN! :D
Sulle jäi Myllypuro. Ajamisen iloa! :D

Vahva huhu kertoo, että osallistuu myös ja nimenomaan Lahdessa. :eek:
Se niistä mun mahiksista.. :thumbfh:

Mitenköhän muuten tossa on, lasketaako kkwcs-kisasession ajat mukaan tähän? Sitten vois ainakin sanoa morjens, kun luultavasti kaikki lisenssittömät meistä kirjoittaa nimensä Lahden paperiin ennen kisaa. :thumbfh:
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
20.911 Turun paalu tällä hetkellä. 20.740 oma aika. Kylmä auto ja rata. Uskoisin 20.5 olevan mahdollinen optimioloissa. Rataprofiili on sellainen ettei rengasta saa kauheasti siirreltyä nytten. Vähitellen kiristyviä mutkia takaosassa.

Näitäkin aikoja kannattaa vähän seurata, jos putoamisvaara omalla kotiradalla on. Itse maksimoin vain oman vitutuksen :D
Minulla sama juttu kotiradalla; 45,25 nopein Red Bull -aika ja mulla oli 44,95 samana päivänä vähän ennen kuin tämä Red Bull -aika ajettiin.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Minulla sama juttu kotiradalla; 45,25 nopein Red Bull -aika ja mulla oli 44,95 samana päivänä vähän ennen kuin tämä Red Bull -aika ajettiin.
Itelläkin jäi fiilis, että sekunnin siitä ajasta saisi vielä suht helposti pois.
 

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
Liittynyt
5.10.2009
Viestit
1123
Eilen pääsi VMKC:lla listan kärkeen vaikka oli rata kylmä mutta eipä tuo 39.2 tule vielä mihinkään riittämään. Ihmetystä herätti lähinnä mekaaniikon kommentti ennen ajoa: nopein tällä hetkellä 39.6 ja niin kova että jää varmaan pohjaksi... :confused:
 

Slug

Well-known member
Liittynyt
10.3.2010
Viestit
1251
Eilen pääsi VMKC:lla listan kärkeen vaikka oli rata kylmä mutta eipä tuo 39.2 tule vielä mihinkään riittämään. Ihmetystä herätti lähinnä mekaaniikon kommentti ennen ajoa: nopein tällä hetkellä 39.6 ja niin kova että jää varmaan pohjaksi... :confused:
Jotenkin on sellanen fiilis että tänä vuonna joku tuttu lähtee maailmanfinaaliin eli kilpailun voitto käydään kkwcs kuskien kesken :rolleyes:
 

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
Liittynyt
5.10.2009
Viestit
1123
Luulisi. Asiakkaan rahankin kelpaavan.
Ja onkohan finaalissa sitten tasoitukset... Täällä Turussa kumminkin varmaan yrittäjät lyhentävät rataa 2-4 kymmenystä.
Eli myllypuro kutsuu..

Mikäs sulla on lisenssitilanne? osallistutko?
 

DSQ

Elossa
Liittynyt
5.11.2012
Viestit
5377
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
Eilen pääsi VMKC:lla listan kärkeen vaikka oli rata kylmä mutta eipä tuo 39.2 tule vielä mihinkään riittämään. Ihmetystä herätti lähinnä mekaaniikon kommentti ennen ajoa: nopein tällä hetkellä 39.6 ja niin kova että jää varmaan pohjaksi... :confused:
39.6 kova aika VM:llä? Ei herranjumala, antakaa mun kaikki kestää... :D

Montako ajoa ajoit? 39.2 on kuitenkin vielä heikko aika. Ehkä autotuuri...?
 

DSQ

Elossa
Liittynyt
5.11.2012
Viestit
5377
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
Jotenkin on sellanen fiilis että tänä vuonna joku tuttu lähtee maailmanfinaaliin eli kilpailun voitto käydään kkwcs kuskien kesken :rolleyes:
Kyllähän KKWCS:n on pakko olla kovatasoinen, kun sen tasoisilla kuljettajilla voitetaan Suomen "tulevaisuuden toivot" 25 tunnin kilpailussa... ;)
 

Slug

Well-known member
Liittynyt
10.3.2010
Viestit
1251
Kyllähän KKWCS:n on pakko olla kovatasoinen, kun sen tasoisilla kuljettajilla voitetaan Suomen "tulevaisuuden toivot" 25 tunnin kilpailussa... ;)
Kkwcs = takana loistava tulevaisuus :(
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Minulla sama juttu kotiradalla; 45,25 nopein Red Bull -aika ja mulla oli 44,95 samana päivänä vähän ennen kuin tämä Red Bull -aika ajettiin.
ny näyttäis 43alkuisia olevan.

Täällä paras 20.822, olisin vieläkin kärjessä. Cmoney menee huomenna ja ajaa sen 20.5.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13717
Semmonen varaustilanne, että taitaa jäädä huominen väliin. Eilisen jälkeen tullut tunti lisää 1tyistil. varausta.
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Poistuin, niin 20.60 oli paras. Eikä ollut oma aika. En pärjää tuolla. Noh hyvä ettei ihan spedejä Alahärmään lähtijöitä ole. Nimi on listalla vain vittuilun vuoksi. Turussahan olenkin aina hidas. Onnea yrityksiin...
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös