Mulla oli kaks vaihtoehtoa, et tienny? kerron sulle. Joko ajaa 15v nuori lupaus siitä ulos neljänneltä sijalta jolla oli ulkolinja tai yrittää reiluna miehenä pysytellä esan rinnalla ja pitää kolmospaikka sinne ekaan oikeeseen, eipä niin käynyt vaan jengi tajus prefinalin jälkeen et työntää ja puskee saa kun taas paaleihin EI SAA OSUA, ja jäin pussiin, sä voitkin nyt viisaana rattimiehenä tulla kertoo mulle parin viikon päästä riihimäelle kuinka ajetaan, me päristellään siellä hauskalla porukalla.WoPe:lle. Turha voivotella et peli hävittiin penaltyn takia. Rattimies ois keränny ittensä, mut heti luovutettiin peli. "Me ollaan hävitty tää peli. Ja jos ihan totta puhutaan, ei sun ekat kierrokset mitään parhaita ollut.
Oon pari kertaa kokeillu tota katsoja-ammattia ja huomasin että se on aivan vitun ala-arvostettua siihen mitä teet itse ratin takana viittaen siihen mitä voit ja mitä et voi kommentoida, ja mikä on fiksuinta eri tilanteiden jälkeen kisahetkellä. Kovasananen oot foorumilla myös ite, aika noloa siis kommentoida jälkipuintia täällä.. Saatat olla silti mukava kaveri livenä, mene ja tiedä. Mut on opetettu vaan voittamaan, ei pelaamaan likasta peliä, nyt säännöt ei ollu kaikille samat ja se on ainut asia oikeestaan mikä ottaa päähän.