Rekisteröityminen ei onnistu

Jonkki

Press Play ►
Liittynyt
16.1.2003
Viestit
4942
Sijainti
Suomi Fineland
You have chosen not to accept the forum rules, so registration can not continue.

Click here to return to the main forums page, or click the 'Back' button on your browser if you now want to agree with the forum rules.
En yrittänyt tehdä kakkosnikkiä, vaan ircin puolella eräs Tomba_ tuskaili ongelman kanssa ja kokeilin itsekin rekisteröityä, ja tommosta se herjaa. Ruksi oli toki hyväksynnän kohdalla ja vastauksen kysymykseen tiesin.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Jonkki sanoi:
En yrittänyt tehdä kakkosnikkiä, vaan ircin puolella eräs Tomba_ tuskaili ongelman kanssa ja kokeilin itsekin rekisteröityä, ja tommosta se herjaa. Ruksi oli toki hyväksynnän kohdalla ja vastauksen kysymykseen tiesin.
Minä voisin myydä vähän käytetyn kakkosn...eiku!!
 

Antti

Administraattori
Ylläpitäjä
Liittynyt
27.12.1998
Viestit
1967
Sijainti
Suomi
Kannattaa kokeilla toista email-osoitetta. Jos emailin pääte on bannilistalla, se antaa tuon herjan.

Edit: muokkasin emailin bannilistaa, se ei hyväksynyt esim. info-päätteisiä email-osoitteita. Nyt voisi toimia.
 
Viimeksi muokattu:

juhni

Banned
Liittynyt
26.11.2006
Viestit
474
Minullakin oli ongelmia rekisteriröitymisessä. Jostain kumman syystä toisen vaiheen jälkeen ei päässyt eteenpäin. Tuli semmoinen teksti, että et ole hyväksynyt jotakin, vaikka olen hyväksynyt jo!:jaska:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
juhni sanoi:
Minullakin oli ongelmia rekisteriröitymisessä. Jostain kumman syystä toisen vaiheen jälkeen ei päässyt eteenpäin. Tuli semmoinen teksti, että et ole hyväksynyt jotakin, vaikka olen hyväksynyt jo!:jaska:
Join Date: Nov 2006
Kakkosnikkiäkö sä yritit rekisteröidä? :doubtful:
 

Antti

Administraattori
Ylläpitäjä
Liittynyt
27.12.1998
Viestit
1967
Sijainti
Suomi
juhni sanoi:
Minullakin oli ongelmia rekisteriröitymisessä. Jostain kumman syystä toisen vaiheen jälkeen ei päässyt eteenpäin. Tuli semmoinen teksti, että et ole hyväksynyt jotakin, vaikka olen hyväksynyt jo!:jaska:
Kaikki joilla on ongelmia uusien nickien rekisteröinnissä, voisivat pm:ätä minulle (Antti, ei Moderaattorit) ip- ja email-osoitteensa niin tarkistan, onko ne jostain syystä bannilistalla. Esim. kaikki gmail-osoitteet oli aiemmin listalla spämmereiden takia, jotka tosin pysyvät nyt pois testikysymyksen ansiosta.
 

juhni

Banned
Liittynyt
26.11.2006
Viestit
474
OoPee sanoi:
Kakkosnikkiäkö sä yritit rekisteröidä? :doubtful:
Ykkösnikkiä yritin rekisteröidä. Minulla oli muitakin ongelmia rekisteriröitymisessä. En saanut heti kirjoitusoikeutta.:jaska: Rekisteriröitymisiltana oli tarkoitus kirjoittaa f1-forumille, mutta, kun yritin kirjoittaa, niin tuli teksti, että:"olet yrittänyt muokata jotain" , vaikka en ole yrittänyt muokata mitään! Paskaa palvelua f1-forumilla!:jaska: Sain kirjoitusoikuden vasta viime vuoden tammikuussa.:thumbfh: Huonoa, että ohjeetkin ovat englanninkielisiä.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
juhni sanoi:
Ykkösnikkiä yritin rekisteröidä. Minulla oli muitakin ongelmia rekisteriröitymisessä. En saanut heti kirjoitusoikeutta.:jaska: Rekisteriröitymisiltana oli tarkoitus kirjoittaa f1-forumille, mutta, kun yritin kirjoittaa, niin tuli teksti, että:"olet yrittänyt muokata jotain" , vaikka en ole yrittänyt muokata mitään! Paskaa palvelua f1-forumilla!:jaska: Sain kirjoitusoikuden vasta viime vuoden tammikuussa.:thumbfh: Huonoa, että ohjeetkin ovat englanninkielisiä.
Ourait, kuvittelin, että kyse olis hieman tuoreemmasta ongelmasta, siksi ihmettelin :thumbup:
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
juhni sanoi:
Ykkösnikkiä yritin rekisteröidä. Minulla oli muitakin ongelmia rekisteriröitymisessä. En saanut heti kirjoitusoikeutta.:jaska: Rekisteriröitymisiltana oli tarkoitus kirjoittaa f1-forumille, mutta, kun yritin kirjoittaa, niin tuli teksti, että:"olet yrittänyt muokata jotain" , vaikka en ole yrittänyt muokata mitään! Paskaa palvelua f1-forumilla!:jaska: Sain kirjoitusoikuden vasta viime vuoden tammikuussa.:thumbfh: Huonoa, että ohjeetkin ovat englanninkielisiä.
Oletko katsonut sähköpostias? Sinne tulee forumilta viesti, jonka mukana tulee linkki. Sitä klikkaat, niin tunnus on vahvistettu ja kirjoitusoikeudet.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
juhni sanoi:
Paskaa palvelua f1-forumilla!:jaska:

Joo, on se hävytöntä kun olet sentään maksava asiakas että palvelu on paskaa.
Jos saiskin ilmaiseks kirjoittaa niin sittenhän ei paljon passais valittaa palvelusta, kukaanhan ei ole velvollinen ilmaiseksi tarjoamaan mitään palvelua ja vielä harvempi kehtais valittaa ilmaisen palvelun puutteista.
 
Ylös