Rellun GP, Magny-Cours

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
Vellu sanoi:
Livekommenteissa epäiltiin rengasongelmia? En kyllä itse huomannut mitään. (kyllä noi selostajat lueskelee noita samoja kommentteja).
Tota, siinähän näytettiin Kimin incar-kuvaa 180-mutkasta ja näytti kyllä tosi oudolta mun silmään. Vois olla, että toinen takarengas on hitaasti tyhjennyt.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Bobakki sanoi:
Tota, siinähän näytettiin Kimin incar-kuvaa 180-mutkasta ja näytti kyllä tosi oudolta mun silmään. Vois olla, että toinen takarengas on hitaasti tyhjennyt.
OK, täytyy tarkistaa tallennuksesta myöhemmin. Ei osunut silmiin tuo livenä :-(

kristian.s

Well-known member
Sijainti
Helsinki
0,5 sekuntia per kierros.. kummatkin tulevat varmaan vielä varikolle, joten riittääköhän kierrokset. Varikolla se ohitus varmaan tehdään jos tehdään.

kc4197

Polliarvonnassa voittanut
Hyvästä välistä kimi kävi varikolla.
Heti kun tuli enempi ruuhkaa eteen.

Saapa nähdä millaiseen väliin tippui takaisin radalle.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Ralffin luulisi käyvän, kun miettii hänen ekan stopin pituutta ja nykyistä sijoitusta.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Ralffi tekee kyllä kiusaa Kimille siihen nähden, jos Alonso vaikka kävis vielä varikolla. Nyt on vielä se parikymmentä sekuntia eroa :-/

tehy03

Well-known member
Ei hitto! Alonso ei taida käydä enää varikolla :(

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
Sam sanoi:
En ole seurannut tankkauksia enkä kierrosaikoja.
No... niin. Mitä tähän nyt sanoisi.

Oskari kyllä tekee jutuillaan parhaansa sekoittaakseen katsojan. Tapa spekuloida varikkokäynneillä, joiden tekemisen pitäisi paljastua täysin järjettömäksi jo edellisten stoppien listaa vilkaisemalla on aika nakertava. Hirveää katsojan aliarvioimista tahi tilanneälyn puutetta.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Bobakki sanoi:
No... niin. Mitä tähän nyt sanoisi.
:eek: :thumbup:

Kuten lienee hyvin tiedossa, ei ole mua tällä vuosituhannella formulat juuri kiinnostaneet - ainakaan kisojen seuraamisen osalta. Satuin näkemään, kun Ralfilla oli ekassa stopissa ongelmia takarenkaan kanssa ja näin ollen kuvittelin sen vaikuttaneen enemmän kuin nyt näyttää.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Nick sanoi:
Melkein. Se oli 1.15.111 aika-ajoissa
Oookke. Sama pää kesät talvet.

Näistä kisoista sais paljon jännempiä kun järjestys laitettaisiin täysin päinvastaiseksi (aika-ajojen voittaja viimeiseen lähtöruutuun) ja voittaja määriteltäisiin sen perusteella, kuka on tehnyt eniten ohituksia ;-)

kc4197

Polliarvonnassa voittanut
Peeveli, ei pärjännyt Massa Alonsolle.
Kulmakarva vei osan pelirahoistani ajamalla taas kerran erittäin hyvin. :thumbup:

Onneksi Miihkalin voitto varmistaa, että pääsen hyvin omilleni. :cool: