On kyllä varsin erikoinen tuo ponttoonimuotoilu. Näyttäisi siltä, että tuulitunnelissa on vietetty aikaa, perä ja ponttoonin kavennukset sekä härpättimet edustavat pikkutarkkaa muotoilua.
Tässä ei siis vedellä suurin vedoin, vaan käytetään pikkusivellintä. Saapa nähdä, miten käytännössä toimii. Bellin mukaan ainakin arvot paperilla ovat olleet rohkaisevia. Keula on jotenkin entistäkin puikulampi, ei ehkä sieltä kauneimmasta päästä tämä muurahaiskarhutyyli. Hassu tosiaan tuo takasiipi, mitäs säännöt moiseen viritykseen sanovat?
Alemmasta kuvasta huomaa hyvin, kuinka V8 lyhyempänä tarvitsee vähemmän tilaa. Peräosa on, sanotaanko hoikka...
EDIT. Hetkonen, takasiipihän on keskeltä kiinni olevaa mallia
, eihän noita olla nähty sitten 80 luvun!? Hurjaa! Salliiko säännöt tosiaan tuon?