Renault Sport F1 2016

Formunaattor

Well-known member
Liittynyt
8.4.2014
Viestit
593
Ah, olinkin jo unohtanut tuon. Itselläni ajatus harhaili jo Jordan vuosiin :D Aika kultaa muistot
 

T.K

Sähkö-ukkeli
Liittynyt
28.9.2008
Viestit
3883
Sijainti
Nolla potenttiaalissa
^^ Kuvissa kauden 2014 Lotus uusilla värityksillä.

Ei ole vasta kuin kolme julkaisua ollut Renaultilla. Ja edelleen puuttuu se lopullinen jossa on kauden 2016 auto uusissa väreissä. Renault on myös mattaväreissä Red Bullin tapaan.
Justiinsa mietin myös että mikä auto tuonne surffilaudalle on otettu stuntiksi kun selvästi V8 aikakaudelta pakoputkisto mukana.
 

Dino246

Well-known member
Liittynyt
18.6.2009
Viestit
2332
Minusta tuo keltaisen sävy ja "puolimatta" pinta näyttää aika samalta mitä Rellu on käyttänyt siviilipuolellakin sporttimalleissa (esim. joku Clio Sport jne.)
 

SJ

F1 asijan tuntia
Liittynyt
6.9.2011
Viestit
5199
Ei tuossa vaan ole mitään tyyliä. Hyvin samanlainen ilmestys fiilikseltään kuin kauden 2013 alussa McLarenin kokokrominen auto. Tylsän ja välivuoden näköinen.
 

Dino246

Well-known member
Liittynyt
18.6.2009
Viestit
2332
Minusta tuo puolikiiltävä pinta on helvetin hienon näköinen, ja käy hyvin tuon keltaisen sävyn kanssa, eikä tuo minun mielestäni tuon kummempaa designiä enää tarvitse. Tyylikäs ihan tuollaisenaan. Plussaa siitä että ei ole sotkettu mitään muita värejä mukaan vaan kaikki logot/tekstit on mustalla (tai mustissa osissa valkoisella).
 

Goblet

Iceman
Liittynyt
24.3.2008
Viestit
3109
Sijainti
Finland
Minäkin olen samaa mieltä. Hyvä että on nimenomaan pidetty väritys selkeänä, eikä se ole mikään sekasikiö. On kaunis auto! :ahem:
 

amiraali

Super Moderator
Ylläpitäjä
Liittynyt
22.4.1999
Viestit
8809
Minäkin olen samaa mieltä. Hyvä että on nimenomaan pidetty väritys selkeänä, eikä se ole mikään sekasikiö. On kaunis auto! :ahem:
Samoilla linjoilla ollaan täälläkin. Erittäin onnistunut väritys kaiken kaikkiaan. Varsinkin mattaväritys mieleinen ja mainoksilla ei ole lähdetty kikkailemaan.
 

Mickey

Well-known member
Liittynyt
22.3.2000
Viestit
8105
Etusiipeen vielä jotain väriä niin hyvä.
 

Torres

Well-known member
Liittynyt
15.3.2008
Viestit
2011
Ei tuossa vaan ole mitään tyyliä. Hyvin samanlainen ilmestys fiilikseltään kuin kauden 2013 alussa McLarenin kokokrominen auto. Tylsän ja välivuoden näköinen.
Täysi eri. Edellinen keltainen auto oli käärmekeulainen Jordan(?) ja sekin oli tosi tyylikäs. Sopii Rellulle kuin nenä päähän ja sponssitkin on hyvin ojennuksessa, ei mitään linjasta erottuvia väritarroja.

Välivuosi näyttää mun silmään tältä.

 
Viimeksi muokattu:
Ylös