Juu, tuskin tuohon kukaan kehtaa kovin tyytymätön olla. Auto ei vielä tosiaan ole tuttu, ei omissa säädöissä jne. Ihan hyvässä vauhdissa näyttäis JV olevan, kiinnostaa kovasti tämän päivän ajat. Eilen meinasin repiä verkkarit kun ei ollut nettiä ja aikojen tulo maikkarin txt-tv:lle kesti ties miten myöhään. Perkules. Mutta kovaa siellä kyllä ajoi kaikki, hyvässä tahdissa kaikki, oikeastaan Rellu oli pahimpia alisuoriutujia tuolla.FO110K sanoi:JV:n suoritus ekana päivänä oli mielestäni erittäin hyvä, liki vuoden totaalisen tauon jälkeen, mies ajaa oudolla autolla sekunnin päähän Oviedon ihmemiehestä joka tuntee Rellun kuin omat taskunsa....
saas nähä millasia aikoja tänään paukuttavat?
:ahem: :ahem: :ahem: :ahem: :ahem: :ahem: :ahem:Andy1 sanoi:Ja viiminen niitti tähän pommiin...
"Jacques will race Renault - Briatore
Briatore visited Silverstone on Wednesday to see JV in action
Jacques Villeneuve will race the final grands prix of 2004 in a blue and yellow Renault car, Flavio Briatore has admitted. The Italian, managing director of the Enstone-based team, said it's a 'perfect chance' for JV to show he has not lost any speed. "He can also help us with the constructors' championship," Briatore told the Italian media. "He is fit and resolute. I think he will get up to speed quickly."
Hmmmm... Kukahan se ois voinu olla.. Täytyypä selvittää asia.. Vähän tosin luulen ettei tuosta "virallista" vetoa tehty..Albert Oil sanoi:Koskahan muuten viimeksi MONACON VOITTAJA on saanut samalla kaudella kenkää??
BTW: Etkös sä Jacques lyönyt jonkun kanssa vetoa Vilinööfin palaamisesta fykkösiin? Kuoripas fyrkat pääläriin.
Lisää pökköä pesään Olisikos tuossa todellinen syy siihen, miksi Rellu Villeneuven palkkasi?(GMM) Giancarlo Fisichella may get an early Sauber release so he can join Renault for the '04-ending Japanese and Brazilian races.
Flavio Briatore tried to convince Peter Sauber, to lose the rated Roman in '05 anyway, to let Fisichella go for the Shanghai event.
But, those failed, talks ensue about the final two grands prix.
According to gossip on Thursday and Friday morning, Fisichella's departure would clear the Sauber seat for Jacques Villeneuve.
The '97 champion is all signed-up to race a Sauber in '05.
Tuossa olisikin todella kovaa peliä Flaviolta.Trone sanoi:F1-Centralista:
Lisää pökköä pesään Olisikos tuossa todellinen syy siihen, miksi Rellu Villeneuven palkkasi?
Melkoista uhkapeliähän tuo Renaultilta olisi, jos taas uusi kuski laitettaisiin totuttelemaan Renaultiin... Siinä voidaan jo melkein tuon takia BARille hävitä hopeatila...
EIKÄÄÄÄ... Minä ainakin haluan nähdä Villeneuven Renaultin ratissa koko loppukauden. :nope: :nope: :nope:Trone sanoi:F1-Centralista:
Lisää pökköä pesään Olisikos tuossa todellinen syy siihen, miksi Rellu Villeneuven palkkasi?
Melkoista uhkapeliähän tuo Renaultilta olisi, jos taas uusi kuski laitettaisiin totuttelemaan Renaultiin... Siinä voidaan jo melkein tuon takia BARille hävitä hopeatila...
Kyllä ja kun otetaan vielä huomioon miten älyttömästi autojen vauhdit kasvoivat täksi kaudeksi, niin se nostaa Jacquesin kierrosajan arvoa entisestään. Ammattimies. :thumbup:hannu^ sanoi:Olipas pitkä sopeutumisaika "outoon" autoon, 2 päivää näemmä.
Se siitä pitkän tauon vaikutuksesta.
Testiajoista nyt ei oikeen voi mitään päätellä, kisanopeus sen sitten ratkaisee. Ajoihan Kovalainenkin nopeampaa kuin Alonso edellisissä Rellun testeissä. Tais Jacques jäädä 1.5 sekuntia testien parhaasta ajasta, mutta hyvin mies ajoi. Perjantaina Kiinassa taitaa herra harjotella vielä lähemmäs kolmeekymmentä kierrosta. Toivottavasti kisassa pysyy Alonson ja Barrien vauhdissa.FO110K sanoi:JV:n suoritus ekana päivänä oli mielestäni erittäin hyvä, liki vuoden totaalisen tauon jälkeen, mies ajaa oudolla autolla sekunnin päähän Oviedon ihmemiehestä joka tuntee Rellun kuin omat taskunsa....