Luin notta: vellikulleja.Aika velikultia.
Luin notta: vellikulleja.Aika velikultia.
Voinee olla lähempänä totuutta.Luin notta: vellikulleja.
Sekota ne riisivellit jatkossa jollakin muullaJoskus oon uittanu kullia "vellissä" :alppu:
Itsehan olen ollut mootessa selvinpain, kesalla ja syksylla 2004, mutta sillon olin viela alaikainen.Koska en juo alkoholia enkä käytä muitakaan päihteitä.
Mäkin olin alaikäisenä usein selvinpäin.Itsehan olen ollut mootessa selvinpain, kesalla ja syksylla 2004, mutta sillon olin viela alaikainen.
Ja täysikäisenä usein kännissä ?Mäkin olin alaikäisenä usein selvinpäin.
Kyllä mä aika usein oon täysikäisenäkin selvinpäin, joten ei tuo tilanne siltäosin ole hirveesti muuttunut. No nyt tietysti voi itse käydä ostamassa omat juomansa. Ja välillä muidenkin (samassa seurueessa olevien juomat).Ja täysikäisenä usein kännissä ?
Sama vika , muutaman otin ja alko tekee mieli , mutta odottelen viikonloppuun jos sillon viel tekee mieli.Täytyy kyllä myöntää, että nyt tekis mieli olla kännissä!
Muista hakumiestä!Kyllä mä aika usein oon täysikäisenäkin selvinpäin, joten ei tuo tilanne siltäosin ole hirveesti muuttunut. No nyt tietysti voi itse käydä ostamassa omat juomansa. Ja välillä muidenkin (samassa seurueessa olevien juomat).
Missikisat, mäkihyppy, kaunoluistelu, jääkiekko ja jalkapallo on kiellettävä.Ihmisiä ei pitäisi arvostella tai jättää paitsioon, olipa ne minkälaisia hyvänsä.
Samoin lumilautailu , freestylehiihto , rullalautailu , bleidaus ja jne...Missikisat, mäkihyppy, kaunoluistelu, jääkiekko ja jalkapallo on kiellettävä.
Formulat lopetettava. Loppuisi se kuskien arvostelu.Samoin lumilautailu , freestylehiihto , rullalautailu , bleidaus ja jne...
Luin, että kurskien arvostelu...Formulat lopetettava. Loppuisi se kuskien arvostelu.