Melinda
Sponsored by Sam
Jussi on käsittääkseni aina ottanut Runar-faniutensa hyvin vakavasti.Tällaiset lista kun kuulukin ottaa hyvin vakavasti.
Jussi on käsittääkseni aina ottanut Runar-faniutensa hyvin vakavasti.Tällaiset lista kun kuulukin ottaa hyvin vakavasti.
Kyllä. Tämä pitää hyvin paikkaansa.Jussi on käsittääkseni aina ottanut Runar-faniutensa hyvin vakavasti.
Onneksi mä osaan puhua vaikkei kukaan kuunteliskaan, tulee seurallinen olo. Alppu arveli mun olevan sairas, kun puhuin hieman normaalia vähemmän. On se perhana, että heti kuvitellaan että on joku ongelma jos on joskus selvinpäin.Oli viimekin mööttessä 2:aksi henkilöä selvinpäin.
Toki me jätimme heidät tylysti paitsioon kaikesta lystistä. kukaan ei niille edes tainnut puhua koko iltana.
Minä olin toissaviikon maanantaina selvinpäin. Heti ihmeteltiin myös.Onneksi mä osaan puhua vaikkei kukaan kuunteliskaan, tulee seurallinen olo. Alppu arveli mun olevan sairas, kun puhuin hieman normaalia vähemmän. On se perhana, että heti kuvitellaan että on joku ongelma jos on joskus selvinpäin.
Sähän tuut, jos saavut paikalle.Sama se onko 0 tai 100 ääntä niin en tulis kummassakaan tapauksessa.
Siinä on oikea asenne :ahem:En tahdo olla möötteämättä ketään.
Entä jos on jotain siltä väliltä tai yli?Sama se onko 0 tai 100 ääntä niin en tulis kummassakaan tapauksessa.
En minä siinäkään tapauksessa tulisi.Entä jos on jotain siltä väliltä tai yli?
\o/Sama se onko 0 tai 100 ääntä niin en tulis kummassakaan tapauksessa.
Eikö edes 107? :frown:Sama se onko 0 tai 100 ääntä niin en tulis kummassakaan tapauksessa.
Vähän kun uuden auton osto. Mihinkään ei ole varaa, siitä huolimatta voi julistaa mitä ei ottais.Sama se onko 0 tai 100 ääntä niin en tulis kummassakaan tapauksessa.
Miksi mahdat kylvää tätä "palaan pian" -hymiötä joka asiayhteyteen?
Ainahan voi sanoa.Vähän kun uuden auton osto. Mihinkään ei ole varaa, siitä huolimatta voi julistaa mitä ei ottais.
Se on pidä tunkkis hymiö. (ei toi ovi mene kiini ihan mukavalla tavalla)Miksi mahdat kylvää tätä "palaan pian" -hymiötä joka asiayhteyteen?