Albert Oil
Hippi ja juntti
Onkse taannoin huhuttu Nasrin siirtyminen Palmerin korvaajaksi jossain vaiheessa torpattu?
Niin että ojasta allikkoon?Onkse taannoin huhuttu Nasrin siirtyminen Palmerin korvaajaksi jossain vaiheessa torpattu?
Kaksi kättähän sillä on.Kyllä tossa Kubican paluussa ideaa on, meinaan ajoi heti vieraalla autolla yhdellä kädellä paremman ajan kuin Palmer Unkarin harkoissa ja lähes samaa kyytiä kuin aika-ajoissa.
Ei ehken yhtä vahva ja liikkuva kuin vasen, mutta käyttää se sitä muutenkin. Puristusvoimaakin on, koska piti sillä putelia kädessä.Kaksi kättähän sillä on.
Kyllä kai nyt ihminen Nasrin korkeammalle rankkaa kuin Palmerin?Niin että ojasta allikkoon?
Mikä muuten Kubican superlisenssin tilanne on? Voisiko Renault esimerkiksi ajattaa Kubicaa perjantaiharjoituksissa?
Tämähän taisi toteutua Unkarin testeissä?Formula 1 -komissio voi myöntää harkintansa mukaan lisenssin, vaikkei mikään edellisistä kohdista täyty. Tällöin kuljettajalla on oltava ajettuna vähintään 300 km F1-testejä kahden päivän aikana. Jos superlisenssi myönnetään tämän kohdan perusteella, tarkistetaan kuljettajan tilanne aina kolmen kuukauden välein.
Itse olen taas sitä mieltä, että Kubica tulisi laittamaan jauhot suuhun monelle. Sen verran vahvaa oli tekeminen ensimmäisellä F1 -uralla.En minäkään tiedä että pystyykö Kubica tästä enää mitään uutta F1-uraa rakentamaan, mutta kun katsoi esim. tuota puolalaisfanien ilakointia katsomossa ja on lukenut maailmalta ihmisten reaktioita Kubican mahdolliseen paluuseen, niin minulla on vahva kutina että Rellu ei yksinkertaisesti voi jättää tätä PR-mahdollisuutta käyttämättä. Eli minä kyllä olen aika varma siitä että Kubica ainakin jokusen kisan tulee ajamaan, jos ei vielä tällä kaudella niin viimeistään ensi kauden alussa. Kyllähän tuo vauhti kuitenkin sillä tasolla oli että tuskin Kubicasta mikään liikkuva shikaani tulisi vaikka nyt ei sitä huipputasoa pystyisi saavuttamaankaan, ja kuntokin näyttää kestävän F1-autolla ajamisen. Ei Rellulle tuossa mitään isoa riskiä minusta ole, pelkästään voitettavaa noin PR-mielessä.
En pitäis mahdottomana, että ajais kisankin tänä vuonna. Tietty sen pitää olla taloudellisesti kannattavaa syrjäyttää Palmer. En usko sen olevan esteenä. Nyt jo valtaa uutisotsikoita. Sopimukset on kuitenkin sopimuksia ja voi olla, että menee enskauteen. Sopimuksen purkaminen maksanee jotain sekin (toisaalla luulis joka ikisen purkupykälän täyttyvän jo...)En pidä mahdottomana että Kubica ajaisi perjantaiharkoissa tällä kaudella, vaikka ei ajaisi kisossa.
Joo, mut onhan se Fakta, että pientä tasoitusta antaa, kun ei kahden käden jokainen sormi ole käytettävissä. Mut voihan se olla vaa plussaa, että ei tarvi jokaista mutkaa hifistelläItse olen taas sitä mieltä, että Kubica tulisi laittamaan jauhot suuhun monelle. Sen verran vahvaa oli tekeminen ensimmäisellä F1 -uralla.
Käsi miestä tuskin hidastaa, koska jos lääkärit ovat sitä mieltä, että käsi on tuohon hommaan ok, se on varmasti ok. Eriasia on sitten tulevat mahdolliset loukkaantumiset. Kerran operoitu paikka voi hajota helposti uudestaan sopivassa tilanteessa. Tähän on monen urheilijan ura loppunut.
Moniko kuskeista hallitsee kymmensormijärjestelmän? Veikkaan nollaa.Nykyään ratissa on niin paljon nappuloita, että on syytä hallita kymmensormijärjestelmä.
Kyllä ne nappulat varmasti saadaan sopimaan Kubican tarpeisiin. Rajotteista huolimatta. Esimerkiksi vaihteiden vaihto tapahtui, normaalista poiketen, yhdellä kädellä.Nykyään ratissa on niin paljon nappuloita, että on syytä hallita kymmensormijärjestelmä.