Oberfeldwebelin kaksoisnikki taisi paljastuaOberfeldwebel sanoi:Hänellä on mielipiteensä jota tässä topicissa on täysi vapaus viljellä. Hän voi esittää sen kärkkäästi, mutta teillä on mahdollisuus vastata siihen samalla tavalla, jos pystytte.
Jos te olette erimieltä hänen kanssaan, niin luulisi teidän "konkareiden" pystyvän kirjoittamaan omia näkemyksiä ja perusteluita "uunituore tulokas" -perustelun sijaan.
Puutu asiaan (kuten Bobakki teki), eläkä kirjoittajaan (kuten Trone teki).
Jos satuit ollenkaan tuosta linkistä katsomaan MK_ExLatoren koko tähänastisen viestihistorian, näit kyllä mikä on ollut kaverin viestien sisältö ja laatu. Tämän vuoksi oli kyllä täysin aiheellista kommentoida kirjoittajaa, tai siis ko. kirjoittajan viestejä. Tuohon räikeimpään asiasisältö-lööperiin Bobakki puuttuikin, joten mitä sitä suotta olisin toistanut? Muiltakin osin MK_ExLatoren viestit ovat kyllä erittäin ala-arvosia suomi24-tason löpinöitä ilman aitoja perusteluja, joten enpä usko olevani yksin mielipiteeni kanssa, että ko. hahmolla olisi syytä parantaa otettaan.
Jos kaverin ensimmäiset viestit ovat kaikki samantasoisia, on asiasta hyvä huomauttaa sekä forumin yleisen tason pitämiseksi että vinkkinä kyseiselle hahmolle. Jos muutama räikeä viesti tulee satojen viestien seassa, asia on hieman toinen.Oberfeldwebel sanoi:Olisitko kirjoittanut noin, jos vaikka minä olisin kirjoittanut sen minkä "uunituore tulokas" kirjoitti?
Heh. Hienoa, että sinä jaksat tilastoida foorumilaisia ja asettaa meitä arvojärjestyksiin. :thumbup: Keltanokka-arvosana kylläkin hieman kummastuttaa, kun kerran olen sattunut arvon Oberfeldwebeliä pitempään foorumilla jo vaikuttamaan.Oberfeldwebel sanoi:Minun silmissä Trone on vielä suht keltanokka foorumilainen, jossa saattaa olla pientä potentiaalia astetta lähemmäksi keskikastia.