Seurantajärjestelmän avulla näkee kyllä heti jos pysähtyy pätkälle. Nuo järjestäjän vehkeet toimii vähän paremmin kun WRC+ järjestelmä. Ja on myös välittömästi pysähdyksen jälkeen kuitattava tarvitseeko lääkinnällistä apua vai ei(punainen=apua/vihreä=kaikki ok). Jos ei kuittaa niin tulee sakot. Esim. renkaanvaihdon takia jos pysähtyy niin on painettava vihreää. Käsittääkseni tuon järjestelmän avulla saa myös yhteyden tarvittaessa kilpailun johtoon eli tieto siitä, onko tie tukossa tulee periaatteessa varsin nopeasti järjestäjälle. Ja jos tie on tukossa voi järjestelmään laittaa takana tulevalle varoituksen. Siellä on näyttö kartturilla mihin laitetaan tarvittaessa keltaista tai punaista lippua... Eihän tuo aukoton järjestelmä ole. Tunturissa voi hyvin olla tilanne missä on takaa lähtenyt ottanut pitkällä pätkällä jo paljon kiinni ja tulee pölyssä täysillä paikalle, mihin pitäisi pysähtyä.