Ferrari 4ever
Well-known member
Eihän täältä tohdi pysyä kokonaan poissa kun kausi on käynnissä. Tosin kirjoittelu jää aika vähäiseksi opintojen takia. Nyt kuitenkin vähän flunssaista pohdiskelua.
Ensimmäinen GP oli pieni pettymys niiden suurimpien ennakkosuosikkien kannalta. Schumi tunaroi itsensä radalta, Räikkönen ajoi epävarmasti ja Montoya körötteli kuin DC parhaimpina päivinään. Renaulttia hehkutetaan luonnollisesti maasta taivaisiin ja tietyt taho spekuloivat, että olisiko Fisico seuraava mestari.
Kuitenkin. Ferkun mielestä kilpailun hienoimmasta suorituksesta vastasi Rubens. Varmaa ajoa loppuun asti. Mies osasi hyödyntää uusia sääntöjä tavalla, joka ihmetytti allekirjoittanutta. Mies piti renkaat hyvässä kunnossa tasaisella ajotyylillään ja se palkittiin ruutulipun heiluessa. Jos Bari olisi aloittanut korkeammalta (se helvetin arvonta aika-ajoissa) niin voitto olisi ollut mahdollisuuksien rajoissa.
Schumacher on ollut menneisyydessä Baria parempi mm sen takia, että saksalainen on osannut ottaa renkaista enemmän irti. Käännetään aikaisin mutkaan, käytetään kaasua ja annetaan takaosan tavallaan liukua mutkan läpi. Renkaat kuluvat Schumin tyylillä nopeammin ja nyt mies on ehkä hieman kusessa näiden uusien sääntöjen takia. Pystyykö mies sopeutumaan ja voittamaan Rubensin hänen omassa pelissään? Tästä voi tulla brasilialaiselle oiva vuosi, jos valmistuva auto on tarpeeksi nopea.
*Yskä, nuha ja kuume painaa päälle* - taidankin painua tästä nukkumaan.
Ensimmäinen GP oli pieni pettymys niiden suurimpien ennakkosuosikkien kannalta. Schumi tunaroi itsensä radalta, Räikkönen ajoi epävarmasti ja Montoya körötteli kuin DC parhaimpina päivinään. Renaulttia hehkutetaan luonnollisesti maasta taivaisiin ja tietyt taho spekuloivat, että olisiko Fisico seuraava mestari.
Kuitenkin. Ferkun mielestä kilpailun hienoimmasta suorituksesta vastasi Rubens. Varmaa ajoa loppuun asti. Mies osasi hyödyntää uusia sääntöjä tavalla, joka ihmetytti allekirjoittanutta. Mies piti renkaat hyvässä kunnossa tasaisella ajotyylillään ja se palkittiin ruutulipun heiluessa. Jos Bari olisi aloittanut korkeammalta (se helvetin arvonta aika-ajoissa) niin voitto olisi ollut mahdollisuuksien rajoissa.
Schumacher on ollut menneisyydessä Baria parempi mm sen takia, että saksalainen on osannut ottaa renkaista enemmän irti. Käännetään aikaisin mutkaan, käytetään kaasua ja annetaan takaosan tavallaan liukua mutkan läpi. Renkaat kuluvat Schumin tyylillä nopeammin ja nyt mies on ehkä hieman kusessa näiden uusien sääntöjen takia. Pystyykö mies sopeutumaan ja voittamaan Rubensin hänen omassa pelissään? Tästä voi tulla brasilialaiselle oiva vuosi, jos valmistuva auto on tarpeeksi nopea.
*Yskä, nuha ja kuume painaa päälle* - taidankin painua tästä nukkumaan.
Viimeksi muokattu: