AnttiL
Reittinörtti
Olen ymmärtänyt, että noissa keleissä ei kestä tiet eikä nastarenkaat. Pitäisi olla hyvä jääpohja, ja sitä juuri 2016 tehtiin joillekin pätkille keinotekoisesti jäädyttämällä.
Käsittääkseni sääntöihinkin on hakattu, että Ruotsissa ajetaan vain nastapyörillä, ja varmasti rengastoimittajatkaan eivät ole rahdanneet Ruotsiin muita renkaita...Olisihan se mielenkiintoista jos Ruotsi olisi vähän kuin Monte, jossa voi valita riskeeraako liukkaissa paikoissa sorapyörillä vai yrittääkö saada nastat kestämään lumettomissa paikoissa.
Vuosi 2017 oli melko vähäluminen, mutta teillä oli hyvä jääpohja. Tuolloin mentiinkin pätkillä paljon kovempaa kuin viime vuonna isojen lumivallien välissä, ja tielläkin oli irtolunta hidastamassa.
Käsittääkseni sääntöihinkin on hakattu, että Ruotsissa ajetaan vain nastapyörillä, ja varmasti rengastoimittajatkaan eivät ole rahdanneet Ruotsiin muita renkaita...Olisihan se mielenkiintoista jos Ruotsi olisi vähän kuin Monte, jossa voi valita riskeeraako liukkaissa paikoissa sorapyörillä vai yrittääkö saada nastat kestämään lumettomissa paikoissa.
Vuosi 2017 oli melko vähäluminen, mutta teillä oli hyvä jääpohja. Tuolloin mentiinkin pätkillä paljon kovempaa kuin viime vuonna isojen lumivallien välissä, ja tielläkin oli irtolunta hidastamassa.