Vauhdillisesti eniten nykypäivän formulat ovat kehittyneet eniten rengas puolella, joten oma ehdotukseni on antaa kummallekin rengasmerkille potkut ja FIA tarjoaa yksityyppirenkaat, jotka saa edellisen kauden puolivälissä testavaksi seuraavan kauden renkaina. Ja samalla voi heittää ne tyhmät urat pois, ja kierrosajat laskee sen vähintään 2s. Ongelma vain on se, että mikään talli ei uskalla tällaista ehdottaa, koska se olisi epäluottamuslause omaa rengasmerkkiä kohtaan.
V8 2,4l on ihan naurettava ja törkeän kallis sääntömuutos. (ei tarvitse perustella)
Toinen ajatus on ykstityyppi takasiipi, joka tarjoaa hyvän imuefektin takana tulevalle, johon tietysti lisätään se että auton ponttooneihin ja moottorikatteeseen ei saa lisätä minkäänlaisia siipiprofiileja et reikiä.. eli tasainen pinta. Mikä tarjoasi niitä kuuluisan kaivattuja ohituksia.