Tässä ihan huvikseni tulin katsoneeksi varikkokäyntitietoja vuodelta 1993.
RSA: Yhdellä stopilla, paitsi Fittipaldi (4.) ilman stoppia. JJ:llä (5.) yksi suunnittelematon stoppi lisäksi.
BRA: Sade keskellä kisaa joten kaikki kahdella stopilla (saderenkaisiin ja sitten takaisin slickseihin)
EUR: Vaihtelevat olosuhteet joten iso määrä erilaisia vaihtoehtoja: Senna 4, Hill 6, Prost 7 palkintopallille, neljänneksi tullut Herbert vain 1!
RSM: Alku kostealla radalla, noin kymmenen kierroksen kohdalla slickseihin ja siitä maaliin saakka.
ESP: Kärkikuusikosta Prost (1) ja Patrese (4) ilman stoppia, muut yhdellä. Muutama muu myös ilman stoppia
MON: Kärkikuusikosta Senna (1) ja Brundle (6) kävivät varikolla, Prostilla (4.) stop/go varaslähdöstä
CAN: Yhdellä stopilla pääasiassa. Comas (8.) ja Fittipaldi (9.) ilman.
FRA: Pistemiehistä Williamsit (1-2.) ja Senna (4.) yhellä, Schumacher (3.), Brundle ja Andretti kahdella.
GBR: Yhdellä stopilla
GER: Prost ilman stoppia, Schumi kahdella, Blundell yhdellä, Senna kahdella, Patrese yhdellä ja Berger ilman. Aika hajontaa siis, muistetaan myös että ilman stoppia ajanut Hill keskeytti rengasrikkoon viimeistä edellisellä kierroksella.
HUN: Kaksi stoppia
BEL: Kärkikolmikko kaksi stoppia, muut pisteillä olleet yksi.
ITA: Pistemiehistä Andretti (3.) ja Patrese (5.) kahdella, Comas (6.) ilman. Muut yhdellä. Andrettin eka stoppi toisella kierroksella suunnittelematon.
POR: Kärkikuusikosta Alesi (4.) ja Brundle (6.) kahdella, muut yhdellä
JPN: Sade kesken kisan joten kaikki vähintään kahdella. Osa ehti tehdä yhden stopin jo ennen sitä, joten Senna (1.), Häkä (3.) ja Hill (4.) kolmella
AUS: Kaksi stoppia paitsi Alesilla (4.) yksi.
Kannattaa huomioida myös että tuolloin ei ollut varikolla nopeusrajoitusta.