Väitinkö jossain kohtaa, että ohittajalla pitäisi olla lupa käyttää siipeä joka paikassa, tai että vain ohittajalla olisi lupa käyttää siipeä? En viitti nyt tässä kohtaa alkaa tarkemmin spekuleeraamaan millä tavalla siiven käytön pitäis olla vapaampaa vai pitäiskö olla täysin vapaata niinkuin harjoituksissa.
Älähän nyt itseesi ota. Lainasit viestiä, jossa todetaan, että "siipeä tulisi saada käyttää ihan missä itse haluaa", joten ei se nyt vallan kauhea johtopäätös ole jos sinäkin olisit sen kannalla sanomalla esim. "Juu kyl se on tuo kisan siipisääntö mitä pitäis muuttaa". Ja samaan viittasit vielä viimeisessäsi (boldina yllä).
Haluan vielä lisätä, että oma sanamuotoni kokonaiskuva miettimisestä oli "joten
miettikääs nyt hetki sitä kokonaiskuvaakin taas ennen mesoomista." Joka on mielestäni siis monikko ja ei viitannut vain teikäläiseen. Oikeastaan ei sen olisi tarvinnut viitata lainkaan teikäläiseen, mutta itseppähän nostit asian esille. :thumbup:
Mutta edelleen, siiven tarkoitus on auttaa ohituksissa kisatilanteessa ja kisassa sitä saa käyttää vain yhdessä tai muutamassa kohtaa rataa. Joten en näe mitään käytännön iloa siitä, että siipeä sitten saa käyttää harjoituksissa saati aika-ajossa millon vaan. Mun logiikkaan siinä on jokin ristiriita kaikkia formuloidenkin nykyisiä turvallisuusajatuksia ajatellen, vaikkapa. Eipä se mua myöskään häiritse, mutta ihmettelempä silti.