Säserä?

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Päivää vaan, tai iltaa tai yötä lajitoverit.

Onko arvon forumisteille sellainen sana, kun "säserä" tuttu? Mitä se itse kullekin tarkoittaa?

Millainen henkilö tai asia on säserä? Kertokaapas, he tai ne jotka säseryydestä jotain tietävät. Tai luulevat tietävänsä.

Mulla on ko. sanasta selkeä mielipide, mutta en sitä toistaiseksi julki tuo, etten ketään johdattele.

jjv

Arschloch
Rakennustelinemäinen, porilaistyyppinen.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Änkyttäväinen sössöttäjä. Lausuu äät aana. Säserä lausuu säserän [shasera] sössö-nipamaisesti.

Örfil

Guest
Pojat on hakoteillä: kyse on SA:n termistä teilysuoja eräkäyttöön eli sellaisesta maastokuvioisesta muovikankaasta, jolla suojaudutaan kaikelta, siis ihan kaikelta.

Hyvä että oikaisin asian, ennen kuin tuli mitään vahinkoa.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Säserä on negatiivisessa mielessä liian äänekäs, yleensä humalainen, keski-ikäinen tai sen ylittänyt nainen joka elää uutta teineyttää. Elämässä lyhyen aikavälin tavoitteena jatkuva haku päällä, ilman kunnon tulosta ja huomionkeskipisteenä oleminen. Haluaa osallistua aktiivisesti aivan kaikkeen, myös niihin ympyröihin joihin ei sovi. Kuolemattomuuden tunne maanisessa vaiheessa. Kotona itkee itsensä uneen. Kaipaa rakkautta, mutta sen varsinainen merkitys on elämän kolhiessa hänelle hämärtynyt.

Pitkäaikainen tavoite on pahasti hakusessa.

Viimeksi muokattu:

Captain Howdy

Well-known member
Olen tiettävästi kuullut sanan säserä joskus jossain, mutta ei havainnon palaa mitä se tarkoittaa.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Säserä on kovin natjas ihminen. Sellainen lievästi pynsö, mutta samalla hieman kuineinen. Järvi-Suomen saarissa säseräksi kutsutaan kuitenkin ylenpalttisen kirnevää ja unnua tyyppiä. Oikeaa ruilasti molnevaa saarelaista.