Fordeja ei ole testattu lainkaan sateella ja ensimmäisenä päivänä rengasvalinnat menivät täysin pieleen. Nyt kun keli kuivui ei Tonilla ollut mitään asiaa Fordien vauhtiin. Ero Loebiin ja Sordoon on liian suuri. Toni hieman ihmetteli, että mahtavatko autot olla aivan samanlaisia. Eikös se nyt pitäisi olla tiedossa, mitkä palikat autossa on kiinni? Loebin ja Sordon vauhti vain on niin kylmää, että Toni ei sinne luultavasti ikinä pääsisi, vaikka harjoittelisi Citikalla vuodenpäivät. Ihmettelen todella, jos Toni on luullut Fordin asvalttiajojen perusteella voivansa ajaa lähelle Loebia asvaltilla. Lisäksi Tonilla usein on tuntunut olevan pieni harjoittelujakso uusien autojen kanssa uusissa olosuhteissa. Tässäkin mielessä ihmettelin, miksi Jouhki valitsi Saksan eikä Suomea. Soralla Toni alkoi jo saamaan juonesta kiinni Xsaralla.PeeVee79 sanoi:Gardesta sen verran pitää vielä sanoa, että vaikka kärkikaksikon vauhtiin ei asiaa olekaan (kuten ei kyllä tahdo olla muillakaan), niin tehdas-Fordeilla Toni kyllä pyyhkii lattiaa. Neljä vuotta vanhalla yksityistallin Citikalla kunnioitettava suoritus.
Hirvonenkin on kyllä kuivalla asfaltilla päästellyt pari hyvää pätkäaikaa. Ek8:lla jäi pohjista vain 0,7 sekuntia ja ysillä jäi samanverran Gardemeisterista.
Siks kun Tuohino ajaa Suomessa samalla autolla kun Toni Saksassa.Valde sanoi:Tässäkin mielessä ihmettelin, miksi Jouhki valitsi Saksan eikä Suomea. Soralla Toni alkoi jo saamaan juonesta kiinni Xsaralla.
Kun katsoo pätkäaikoja, niin ei Gardemeister niin hirveästi ole pätkäpohjista jäänyt. Mutta tietysti kun kärkiajasta jää keskimäärin palttiarallaa 10 sekuntia/ek, niin kyllähän sitä aikaa siinä äkisti kertyy.Valde sanoi:Fordeja ei ole testattu lainkaan sateella ja ensimmäisenä päivänä rengasvalinnat menivät täysin pieleen. Nyt kun keli kuivui ei Tonilla ollut mitään asiaa Fordien vauhtiin. Ero Loebiin ja Sordoon on liian suuri.
Kaikki on suhteellista...muut hiljentää vauhtiaan viimisenä päivänä niin Garden ajat näyttävät vertailukelpoisemmiltaWictor sanoi:Itse olen kiinnittänyt huomiota siihen, että Garde löytää kunnon vauhdin usein vasta vikana päivänä. Tuntuu siltä, että pari ekaa päivää menee siihen, että saa auton alustan säädettyä sopivaksi.
Niimpä. Harmi, ettei saanut jatkaa Fordilla olisi varmasti ollut paree ku Hirvonen. Penkkahuhut kertovat, että Bussella olis ollu sopimuksen ehtona sellain pykälä että Garde ei olis saanu olla tiimikaveri.Ambomaan Mambo sanoi:Eipä silti, en yhtään lähtisi kyllä Garden suoritusta mollaamaan, paras yksityiskuski - jälleen kerran, eikä sitä ole kuitenkaan ajokilometrejä Citroenin ratissa mitään niin järisyttäviä määriä kuitenkaan kertynyt. Harmi ettei Jyväskylään saanut autoa
No tokkopa vain kumpaankin. Hirvonen ajoi viime vuonna Kataloniassa ja varsinkin Suomessa vain hiuksenhienosti Gardea perässä, vaikka olikin keikkakuski ja Garde oli tiimin varsinainen kuski. Jos Mikko olisi ollut varsinainen kuski testeineen ja Garde yksityiskuski, niin tilanne olisi todennäköisesti ollut toisinpäin.Jr- sanoi:Niimpä. Harmi, ettei saanut jatkaa Fordilla olisi varmasti ollut paree ku Hirvonen. Penkkahuhut kertovat, että Bussella olis ollu sopimuksen ehtona sellain pykälä että Garde ei olis saanu olla tiimikaveri.
Ei se ole mikään huhu...Valde sanoi:Aika erikoinen huhu.
Jaa... No kerros miten teet huhusta todenmukaisen? Ei kun tuumasta toimeen!Jippo sanoi:Ei se ole mikään huhu...
Juurihan kerroin että se ei ole huhu....patriot sanoi:Jaa... No kerros miten teet huhusta todenmukaisen? Ei kun tuumasta toimeen!