Tuo saisi kyllä todellakin sekoittaa mun suhdekuvioita!! :ahem: :ahem: :ahem:72 sanoi:
Isabella Holm sekoittaa Sallan ja Jarkon suhdekuvioita.
72 sanoi:
Isabella Holm sekoittaa Sallan ja Jarkon suhdekuvioita.
Tuskin se silti Aaro on... Tunnustaa, että Laura rauhoittuisi.72 sanoi:to 28.2. Osa 1508: Laura koventaa otteita, ja se kannattaa.
Laura jatkaa Eeron kuulustelua, mutta tämä ei vieläkään myönnä olevansa Aaro. Laura kiristää tahtia "Aaron" kuulustelussa. Hän antaa "Aarolle" viimeisen mahdollisuuden tunnustaa oikea henkilöllisyytensä ottaen kovat keinot käyttöön....
Jakson nimestä päätellen Eero tunnustaa Aaroutensa!
Samaa mietin vaikka kokoajan epäilen tätä Eero-Aaro -kuvioita! On kyllä huonointa ikinä, jos Eero onkin Aaro.patriot sanoi:Tuskin se silti Aaro on... Tunnustaa, että Laura rauhoittuisi.
Eero ja Aaro ovat koko ajan olleet ihan sama henkilö, ihan skitsofreeninen tapaus, normaalista skitsofreenista poiketen sillä on ollut välillä kaksi ruumista.tania sanoi:Samaa mietin vaikka kokoajan epäilen tätä Eero-Aaro -kuvioita! On kyllä huonointa ikinä, jos Eero onkin Aaro.
Ei vaan parasta! :ahem: :ahem: :ahem:tania sanoi:Samaa mietin vaikka kokoajan epäilen tätä Eero-Aaro -kuvioita! On kyllä huonointa ikinä, jos Eero onkin Aaro.
Ossi välittää asuntoja!tania sanoi:Ossi puolustaa Tanjaa <3
Ja rakastaa Tanjaa. :ahem:patriot sanoi:Ossi välittää asuntoja!
Tätä Aaron ja Eeron salatun veljen Iiron ilmestymistä kuvioihin mun salkkareita seuraava puolisko on odotanut nyt jo parisen viikkoa :thumbup:Jacques sanoi:Edit: eikun parasta sittenkin oliskin jos Eero onkin Iiro, Iiro on Aaro ja Aaro on Eero, joka on se joka kuoli. Ja tää Iiro olisi sitten vielä pahempi kuin Aaro.
Jos Eero kerran on Aaron kaksoisveli, kuten olen ymmärtänyt, heillähän on sama DNA. Keneksi Eeroa nyt on siis oikein luultu ja luulo vääräksi todettu, jos se tuollaisella testillä on tehty...72 sanoi:Laura joutuu vankimielisairaalaan, ja saa dna-testien tulokset: Eero on Eero.
Eli Aaro on manipuloinut kaikki lääkärit, poliisit sun muut viranomaiset siitä että hänellä ja Eerolla olisi eri DNA. Nyt sitten Aaro marssi Eerona testiin ja kappas vaan, Eeron DNA! :ahem:S.A sanoi:Jos Eero kerran on Aaron kaksoisveli, kuten olen ymmärtänyt, heillähän on sama DNA. Keneksi Eeroa nyt on siis oikein luultu ja luulo vääräksi todettu, jos se tuollaisella testillä on tehty...