72
Well-known member
72 sanoi:KYsypä KY:ltä mitä hän tykkää KYseisestä sarjasta.
Tuliko selvyys tähän asiaan?
72 sanoi:KYsypä KY:ltä mitä hän tykkää KYseisestä sarjasta.
Sama kohtalo mulla, paitti että meillä sarjana oli Grey's Anatomy :nope:Captain Howdy sanoi:Vittu mä jäin koukkuun Emmerdaleen... Vaimo kattoo sitä aina illalla nauhalta ja kun ei oo muutakaan tekemistä ni oon kattonu siinä sivussa. Ja nyt ei pääse irti.
-Ismo on hengissä, mutta menetti kaiken rahapeleissä. Asuu Sepon nurkissä nykään ja tekee töitä Stellansissa Tanjan alaisena.Kysymyksiä:
- onko ismo "panomies" laitela hengissä?
- onko sepon pjornovideot tallessa?
- onko ulla tehnyt kampäkin sarjaan?
En ole toviin katsellut tätä suomalaista laatuviihdettä, joten jos joku viitisisi vastata edellä mainittuihin kysymyksiin, olisin veri häpi.
Seppo ostaa postimerkin...ti 26.08. Osa 1582. Sampo bongaa lepakon
ke 27.08. Osa 1583. Ismo tähyää tähtitaivaalle
Tervettä meininkiä :thumbup:Keväällä sarja päättyi rajuun kohtaukseen, jossa kahvila Kentauri räjähti kesken Sallan (Hanna Karjalainen) ja Ismon (Esko Kovero) häiden. Samassa jaksossa Eero (Teemu Lehtilä) hautasi elävältä raskaana olevan avovaimonsa Paulan (Johanna Nurmimaa).
Huomenna olisi sitten Salkkareiden 2000 jakso, meneekö rikki vielä toinenkin 2000?...Esko Kovero on ylpeä Salkkareiden 2000. jaksosta
Salatuissa elämissä ensimmäisestä jaksosta mukana ollut näyttelijä Esko Kovero on tyytyväinen sarjan pitkään kestoon. Pihlajakadun draamaa tullaan näkemään Maikkarilla vielä pitkään, mikäli Eskoon on uskomista.
Pihlajakadulle sijoittuva draamasarja Salatut elämät aloitti ensimmäisellä jaksollaan 25.1.1999. Tänä perjantaina nähdään huippusuositun ohjelman 2000 jakso. Tämä saa myös sarjan legendaarisen luottonäyttelijä Esko Koveron hymyilemään:
– Ollaanhan tässä tehty jonkinlaista suomalaista televisiohistoriaa. Hirveää vauhtia on aika kulunut, Ismo Laitelaa näyttelevä mies muistelee.
2000 jaksoon mahtuu monenlaista juonenkäännettä. Ismollekin on sattunut vaikka mitä:
– Erityisesti mieleeni ovat jääneet Ismon asunnottomaksi jääminen, Mia-tyttären kuolema ja erinäiset naissotkut, Esko Kovero luettelee.
Kovero uskoo, että sarja tulee vielä jatkumaan vielä pitkään, koska Salkkareilla on jo vuosien perinteet.