Toisaalta niitä oli nyt niin peevelisti, että perässä ei pysynyt vaikka yritin pistää ylös, että voi seurata kuinka oikeaan osuu Luovutin kun rupesi tulemaan ristiriitaisia arvioita samoille kuljettajille...Suomen Huippu sanoi:MTV3:n tiimin bensa-arviot taisi osua tavallista paremmin, nythän niillä oli kuulemma luotettavista lähteistä tietoa! (siis yleensä ilmeisesti käyttävät epäluotettavia lähteitä)
Sillä ei varmaan ollut nyt krapula.jarkkom sanoi:Jostain syystä Salon kommentoinnit oli ajantasalla ja selkeesti parantunut kokemuksen myötä ekoista lähetysistä! Lisää tätä!
Perinteistä...Mutku sanoi:AIka-ajoissa Oskari kysyeli Salon keuhko-jutuista ja Salo sai sanottua että Mosley oli sanonut tutkivansa niin Gp kun ralli yms. piireissä että paljonko sitä pölyä oikein irtoaa. SItten Oskari alkoi pauhata ja lupasi palata asiaan. Palasiko ikinä? Itse en muista tai sitten meni vaan ohi... Miksi kysyä jos ei sitten kuitenkaan anneta kertoa :mad_old:
Toivottavasti Salo ei siellä enää monessa kisassa ole höpöttämässä joutavia! Ja tuntuu tartuttaneen nämä jo muutenkin pihalla olevat maikkarin nössöt. Nyt ne puhuu jo niin sekavia, että ei tiedä selostavatko ne Kerpenin mikroautokisaa vai Takahikiän hiihtokilpailuja!kode sanoi:Salo on kyllä paras kommentaattori miesmuistiin. Salo kertoo myös hauskoja tapahtumia varikolta, kuten viime kisan aikana kun M.S. oli tehnyt pari mokaa aika-ajoissa ja Salo oli sitten tiedustellut asiaa joltain tiimin mekaanikolta niin mekaanikko oli todennut pilke silmäkulmassa ettei Michael tee virheitä... tämä tuo väri kisa selostuksiin :thumbup:
...joka ei ole MILLOINKAAN perillä asioista. :thumbup:kode sanoi:Maikkarin "selostajat" on kyllä revitty jostain puskista vetämään kisaselostuksia, ovat aina myöhässä tilanteista ja eivät muutenkaan ole aina perillä asioista luukunottamatta Erkki Mustakaria.
Edes Villeneuve ei ollut moksiskaan:Monteiro-Villeneuve-kolarista ei rangaistuksia
- Tiago otti yhteen Villeneuven kanssa. Kisatuomaristo totesi sen normaaliksi kilpa-autoilutilanteeksi, Jordan-tallin urheilujohtaja Adrian Burgess vahvisti.
Monteiron kanssa sattuneessa kolarissa en usko, että hän näki minua
Täytyy olla kyllä melko urpo jos kuvittelee että koko elämänsä kilpaa ajanut ei tuota olisi tajunnut. Eiköhän kyse ollut siitä, että kiinniottaminen tarkoittaa eron kutistumista ajassa.Bleu sanoi:Salon kommenteista Ranskan kisassa sen verran, että ihan turhaan hehkutti sitä kuinka Ferrari oli parempi jarrutuksissa. Samalla olisi voinut sanoa, kuinka Toyota oli jatkuvasti parempi kiihdytyksissä.
Jos oletetaan, että kahden auton ero on puoli sekuntia.
300 km/h vauhdissa ero on matkassa vajaat 42 metriä.
80 km/h vauhdissa ero on reilut 11 metriä.
Juuri näin.Mr Cale sanoi:...joka ei ole MILLOINKAAN perillä asioista. :thumbup: