Sammypiru kokkaa...

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
Jonkin verran vähemmällä on kokkailut olleet tosiaan viime aikoina.

Olen katsellut tota Jr-:n hankkimaa jogurttia kaupassa, mutta vaikutti niin isolta pakkaukselta, että on tarkoitettu suoraan ravintoloitsijoille.

Varmaan Valion Bulgarian jogrutti ajaa saman asian ja toimii minkä vaan liharuuan kyljessä lusikallisena.

Sue_me

Well-known member
kouvotsvoni sanoi:
Minä kokkailin vähän kännipäissäni PAISTAMALLA nuudeleita, makaroneja ja lihapullia...mustaksihan nuo meni.
Et ilmeisesti ottanut kuvaa itse?

Sue_me

Well-known member
kouvotsvoni sanoi:
Mistäs sinä tiedät montako kättä minulla on?:doubtful:
Jaa, no ei sitten mitään. Ajattelin vaan että toinen mahdollisuus on, että olet asentanut kameran jeesusteipillä päähäsi, jotta saa realistista tilannekuvaa "omin silmin" vitkakuvauksella.

EDIT
Tai no, kun tarkemmin katselee kuvaa, niin pitäisi olla aika paha skolioosi että kädet olisivat noin sivussa "katselulinjasta".

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Sue_me sanoi:
Jaa, no ei sitten mitään. Ajattelin vaan että toinen mahdollisuus on, että olet asentanut kameran jeesusteipillä päähäsi, jotta saa realistista tilannekuvaa "omin silmin" vitkakuvauksella.

EDIT
Tai no, kun tarkemmin katselee kuvaa, niin pitäisi olla aika paha skolioosi että kädet olisivat noin sivussa "katselulinjasta".
Olin sen verta hömpsyn tömpsyn, ettei havaintoa onko kuvassa edes omat kädet ja kuka kuvan otti.

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
On tullut nyt viikolla aherrettua joulusapuskojen parissa, lanttulaatikko ja perunalaatikko ovat pakkasessa raakana odottamassa paistoa. Maksalaatikon taas laitoin juuri uuniin paistumaan ja ekasta erästä otinkin jo maistiaiset. Hyvää on. :ahem:

Estate

Well-known member
Ei Sammypirulla olisi vinkkiä, millaista salaattia tämän seuraksi kannattaisi tehdä?