San Marinon GP lähestyy

patriot

Foorumin senaattori
FO110K sanoi:
tottakai Imolan GP katsotaan, hurrataan taas sijoille 3-20, niillä paikoilla käydään ainakin kunnon kisaa :)
Ei taideta Imolassa kyllä käydä! Tuolla sarjan ehkä paskimmalla areenalla. Unkarista on sentään edes hyvät muistot. Imolassa on ajettu yleensä paskimmat kisat vuoden 94 muutosten ansiosta. Onneksi rata on lähdössä pois sarjasta.

holvius

Well-known member
Sijainti
Tampere
Ilmari sanoi:

Kilpailu on muuten saatanan tylsä. En aio katsoa vaan lähden lenkille juuri ennen kilpailun alkua. :thumbdown
Minä odotan ensin Räikkösen keskeytyksen ja vasta sitten todellisena f1-fanina haistatan paskat koko touhulle ja lähden vähintään kymmenen kilometrin lenkille.

formulastara

Well-known member
Sijainti
hki finland
holvius sanoi:
Minä odotan ensin Räikkösen keskeytyksen ja vasta sitten todellisena f1-fanina haistatan paskat koko touhulle ja lähden vähintään kymmenen kilometrin lenkille.
Minä myös! Sillä erotuksella että vedän perseet.

holvius

Well-known member
Sijainti
Tampere
formulastara sanoi:
Minä myös! Sillä erotuksella että vedän perseet.
Varo vaan. Kauden loputtua olet jo täysi alkoholisti ja minä olen elämäni parhaimmassa kunnossa. :thumbup:

JariF1

Well-known member
Sijainti
Tukholma
Pitäkää silmät auki kuin kamerakuva lähestyy Grandonata panoramica Tosa-mutkaa. Aion vilkutella teille kaille sieltä.
Jones, tämä tarkoittaa sitä että ruupeneitten vasenjenkakäännös myöhästyy päivän tai pari riippuen Grapparapulasta.

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
Tulossa ei varmaankaan ole yhtä tapahtumarikasta kisaa kuin Bahrainissa, johtuen radan luonteesta. Toivottavasti olisi nyt edes vähän tasaisempaa kärjessä, vaikka se saattaakin olla turha toivo.

Sadekelin kisa voisi (taas kerran) olla se mitä tässä toivoo. Ei se varmasti Ferrarin etumatkaa kaventaisi, mutta saataisiin ainakin jotain toimintaa radalle. Nähtäisiin myös miten eri renkaat toimivat sateella tänä vuonna.

Mundus

Well-known member
Sijainti
Helsinki
vermula sanoi:
Aika-ajossa Ferrarit kaksi nopeinta. Rubens ajaa ensin, ja Schumille osataan säätää mootoritehot siten että tulee varma paalu, n. 4 kympin erolla Rubensiin ja muihin. :alppu:
Paitsi että eihän autoihin saa koskea aika-ajon alettua. Eikös se näin mennyt.?

Juu, voipi tulla taas pykälää tylsempi kisa. Toivottavasti sentään sijoista 3-6 tulis kunnon kisa. Ja soisi Kiminkin pääsevän sentään maaliin. Eikä varmaan laatu parane, kun pääsen Espanjan katsomoihin.. :jaska:

Finn75

Well-known member
Sijainti
Jyväskylä
Charlie sanoi:
Tulossa ei varmaankaan ole yhtä tapahtumarikasta kisaa kuin Bahrainissa, johtuen radan luonteesta. Toivottavasti olisi nyt edes vähän tasaisempaa kärjessä, vaikka se saattaakin olla turha toivo.

Sadekelin kisa voisi (taas kerran) olla se mitä tässä toivoo. Ei se varmasti Ferrarin etumatkaa kaventaisi, mutta saataisiin ainakin jotain toimintaa radalle. Nähtäisiin myös miten eri renkaat toimivat sateella tänä vuonna.
Toivon sellasta pientä tihkuu jossa ajetaan kuivankelin renkailla kuitenkin...

Joni

Well-known member
Kuvia paul ricardin testeistä!

http://f1.racing-live.com/en/photos/2004/index_tests21_01.shtml

Uijui näyttääpäs komealta Mclareni et taka siipi on musta :ahem: mutta ehkä ne vaan peittelee sitä ettei muut nää mitä uudistuksia siinä tarkalleen on :dunno: .

Harmi et tokan sivun kuvii ei pysty kattoon ku se valittaa siitä premium jutusta :mad_old: .

Mut kyl niistä pienenäkin näkee että Bar:rilla on samantapaiset yläsiivet kuin Ferrarilla.

Viimeksi muokattu:

Musta Pekka

Well-known member
Sijainti
Täällä näin
Joni15 sanoi:
Kuvia paul ricardin testeistä!

http://f1.racing-live.com/en/photos/2004/index_tests21_01.shtml

Uijui näyttääpäs komealta Mclareni et taka siipi on musta :ahem: mutta ehkä ne vaan peittelee sitä ettei muut nää mitä uudistuksia siinä tarkalleen on :dunno: .

Harmi et tokan sivun kuvii ei pysty kattoon ku se valittaa siitä premium jutusta :mad_old: .

Mut kyl niistä pienenäkin näkee että Bar:rilla on samantapaiset yläsiivet kuin Ferrarilla.

Minua v'tuttaa sama juttu kun ei ole kuin prerium äijille se toinen osio. Samaten kisoistakin eri kuvia ja muita niin aina parhaimmat palat on prerium äijille :mad:

Spam

Well-known member
Eikä oo siipi enää sitä aaltoilevaa mallia, vaan suora vähän niinku Ferkulla.