Finn75 sanoi:McLarenille on tulossa sellainen uudistus kaasariin, että koneen pamahtaessa kuljettaja ei voi annostella bensiiniä liekkeihin. Näin säästetään arvokasta kisa bensiiniä ja voidaan väittää vaihdelaatikon pamahtaneen. Sellasta...
Olisko noin? Imolassa ei ole pitkiä suoria niin Mersu ehkä kestää, mutta odotan Kimi ajavan maaliin vasta Monacossa, silloin voittajanavermula sanoi:Kimi ajaa maaliin!
Karpow sanoi:Minusta autoja enemmän muutoksia kaipaisi itse rata. Paluu vuoden 1994 Imolaan olisi MAHTAVAAAA... Mutta turha toivo. Onneksi rata saa kirvestä kauden kalenterista ensivuonna.
Imola on aika surkea raiskattu rata jolla ohittaminen on nykyään melkein mahdotonta. Ferrari on todennäköisesti pyörinyt haudassaan viimeiset kymmenen vuotta ja surkutellut radan kohtaloa. Eipä harmittaisi yhtään vaikka tämä olisi viimeinen kisa Imolassa.312T4 sanoi:IMOLA ON VAUHTIRATA, DINO FERRARIN mukaan nimetty rata! Imolan kisa tulee aina kivasti keväällä; harmi kun sitä ollaan nyt poistamassa kalenterista!
Silti siellä on enemmän tunnelmaa ja perinteitä kuin monella muulla supertylsällä radalla!!! ja Italia on sentään AUTOURHEILU maa:thumbup:Observer sanoi:Imola on aika surkea raiskattu rata jolla ohittaminen on nykyään melkein mahdotonta. Ferrari on todennäköisesti pyörinyt haudassaan viimeiset kymmenen vuotta ja surkutellut radan kohtaloa. Eipä harmittaisi yhtään vaikka tämä olisi viimeinen kisa Imolassa.
Kyllä mun mielestä yks kisa maata kohden riittää vaikka kyseessä olis kuinka Italia. Eikä se tunnelma ja perinteet oikein ainakaan itselle riitä jos itse kilpailut ovat tylsää jonossa ajelua.312T4 sanoi:Silti siellä on enemmän tunnelmaa ja perinteitä kuin monella muulla supertylsällä radalla!!! ja Italia on sentään AUTOURHEILU maa:thumbup: