Olet oikeassa imo.LOL ja muiden internetin maailmasta tutuksi tulleiden lyhenteiden viljely väärässä paikassa. Erityisesti enklanninkielisillä sivustoilla törmää todella useasti. Onneksi niiden hokeminen yleisesti on jo vähentynyt , mutta aina sekaan muutama ürpå mahtuu ken niitä lisäilee jokaisen kirjoittamansa jutun perään.
Potentiaalia tähän tapahtumaan on olemassa.Eikö Itgeellä ala loppua kohta sanat kesken? :doubtful:
Äijä huseeraa täällä.Potentiaalia tähän tapahtumaan on olemassa.
Mua ei ärsytä monestikaan yksittäiset sanat vaan niiden tekoälykäs TAI tekotaiteellinen käyttötapa.
Joskus on hyvä puhua, vittu, asiaa, eikä lässyttää, vittu, hölynpölyä vain sen takia että saisi itseoletettuja natsoja kaulukseen, vaikkei moisia saisikaan.
Vituttaa pikku hyyräilevät hinttarit.
Ei mitään henkilökohtaista, oman elämäni tragedioita vaan.
Varmaan vähän samanlainen ärsytys kuin se, kun jotkut yrittävät korostaa itseään tai sanomisensa painoarvoa tekoronskisti kiroilemalla.Potentiaalia tähän tapahtumaan on olemassa.
Mua ei ärsytä monestikaan yksittäiset sanat vaan niiden tekoälykäs TAI tekotaiteellinen käyttötapa.
Joskus on hyvä puhua, vittu, asiaa, eikä lässyttää, vittu, hölynpölyä vain sen takia että saisi itseoletettuja natsoja kaulukseen, vaikkei moisia saisikaan.
Aivan eri sfääreissä.Varmaan vähän samanlainen ärsytys kuin se, kun jotkut yrittävät korostaa itseään tai sanomisensa painoarvoa tekoronskisti kiroilemalla.
Viittaatko ITG tapaan tekoälyillä?:doubtful:Potentiaalia tähän tapahtumaan on olemassa.
En viittaa forumisteihin, kun ei heidän tapojaan tunne! Luulen, ettei ITG ole lainkaan sieltä vittumaisimmasta päästä täältä.Viittaatko ITG tapaan tekoälyillä?:doubtful:
En mä sitä sanonutkaan, vaan että hällä on tekoälyllinen tyyli postailla. Tyyliin: Taidan siirtyä velosipeedi-ajoneuvolla kohti Äijänsuon freoonijäädytettyä vesipintaa seuraamaan paikallisen Kettulauman otteita hahmoke lfb:n kannattamaa narrilaumaa vastaa.En viittaa forumisteihin, kun ei heidän tapojaan tunne! Luulen, ettei ITG ole lainkaan sieltä vittumaisimmasta päästä täältä.
Jauhojärvi vastasi viikonloppuna tuohon kysymykseen. Koska ne sukset on valittu niin, että pari olis mahdollisimman samanlaiset ja ne on vielä voideltu täsmälleen samalla tavalla, niin säästetään (aikaa ja) kirjaimia, kun puhutaan vain yhdestä suksesta.Hiihtäjän usein sanoo maalissa, että suksi oli tänään hyvä. Entä se toinen?:doubtful:
Sekä juomapakkauksesta, että tehtävästä puhuttaessa?Ja keissi.