WebSlave
Trackman
Tai Harri Harri (viittaus Stressi-nimisen orkesterin muinaiseen singleen).Mites toi Holkeri?
Tai Harri Harri (viittaus Stressi-nimisen orkesterin muinaiseen singleen).Mites toi Holkeri?
Höh. Kui?Nyt muistin yhden! Kepatti.
Sama! Sen sijaan tsepatti on huikea sana.Nyt muistin yhden! Kepatti.
Diih.:thumbfh:Alkoipa tehdä mieli kepattia.
Tajusimpas juuri, että olen itsekin tuota sanaa viljellyt aivan liikaa muutaman viime kuukauden aikana. Mua ei siis tuo sana ärsytä (yllätys yllätys, kun olen sitä paljon käyttänyt), mutta eiköhän liika ala olla liikaa myös omalla kohdalla.Sana "mesta" on alkanut suunnattomasti ärsyttämään. Terveisiä vaan Mazdakuskille...
Tuosta voinee päätellä kumpi nukkuu yönsä sängyssä naisen vieressä.Hiljakkoin luin Facebookista päivityksen joka oli tyyliä "Mies tulee kohta kotiin, se on tänään ylitöissä. Se saa käyttää kyllä Fifin ulkona. Hänellä onkin jo ihan kauhea pissahätä ja mä en kipeän jalan takia voi viedä häntä itse ulos ja hän vinkuu jo tuolla oven takana". AAAAARRRRGGGHHHHH :mad_old:
:ahem:Hesan Stadi
kuulostaakin ihan nakkikioskiltaHesan Stadi
Toi on muuten totta. Lukion äikänmaikka, ankara mies, oli ehdottoman tarkka tuon sanan käyttämättömyydestä mutta silti huomaan itsekin sortuvani omaamiseen tuon tuostakin.Omata.