Bobakki
@f1hog
Mulle on sertifioitu musiikkipoliisi kertonut, että ainut sallittu hetki kuunnella Coldplayta on se, kun itkee yksin pimeässä (ja runkkaa).Väärinkäyttöä. Coldplay on miehille, jotka itkevät runkatessaan aamuisin.
Mulle on sertifioitu musiikkipoliisi kertonut, että ainut sallittu hetki kuunnella Coldplayta on se, kun itkee yksin pimeässä (ja runkkaa).Väärinkäyttöä. Coldplay on miehille, jotka itkevät runkatessaan aamuisin.
Tuo pätee vaan miehille.Mulle on sertifioitu musiikkipoliisi kertonut, että ainut sallittu hetki kuunnella Coldplayta on se, kun itkee yksin pimeässä (ja runkkaa).
Coldplay. Nevöhööd.Muista laittaa Coldplayta soimaan.
Juu. Ajattelin, ettei asiaa enää ollut tarpeen korostaa.Tuo pätee vaan miehille.
Se on tapa saada lohduttomasta tilanteesta vielä synkempi.Coldplay. Nevöhööd.
En hankkiudu tarkoituksellisesti kuuntelemaan musiikkia mihinkään milloinkaan muulloinkaan,
miksi ihmeessä tekisin sitä nimenomaisesti täällä pimeässä vaatehuoneessa kahden maksuerän mätkyjä itkiessäni?
Loistava yhtye.Coldplay. Nevöhööd.
Nickelback on "ranteet auki"-hetkiä varten. Hetki alkaa ko. pumpun alkaessa soimaan.Loistava yhtye.
http://www.youtube.com/watch?v=dvgZkm1xWPE
Tuntuu että monet luonnehdinnoista täällä kertoisivat paremminkin Nickelbackista kuin Coldplaysta.
:ahem::ahem:Nickelback on "ranteet auki"-hetkiä varten. Hetki alkaa ko. pumpun alkaessa soimaan.
Komp. Noin olen toiminut useasti.Itsehän olen ihan hiljaa, jos oveen koputetaan tahi kelloa soitetaan. Kyllä ne sieltä ajan kanssa pois lähtee.
:ahem::ahem:"Parhaimmillaan" on aika pölö kun tarkoittaa "parhaillaan".
Ihana-sanan liika käyttäminen ärsyttää.
Se nyt vaan on nerokasta tuotteistamista.Tuosta Nipsun viestistä tuli mieleen että menee toi Angry Birdsilläkin vähän yli kun tehdään jo sen "merkkistä" kahviakin...
Ja pikkulapset on innoissaan. Alle kouluikäiset alkaa varmaan pian juomaan ängly pööts kahvia, ja ihan vaan sen vuoksi alkaa kahvi maistumaan, kun paketissa sattuu komeilemaan ängly pöötsit!Se nyt vaan on nerokasta tuotteistamista.
Ihan niin kuin toi Angry Birds olisi (pelkästään) joku lasten juttu.Ja pikkulapset on innoissaan. Alle kouluikäiset alkaa varmaan pian juomaan ängly pööts kahvia, ja ihan vaan sen vuoksi alkaa kahvi maistumaan, kun paketissa sattuu komeilemaan ängly pöötsit!