PuoliPöhkö
Well-known member
Thaimaahan vai Thaimaaseen?
Vahna juttu täällä jo, mutta tietysti Thaimaahan.Thaimaahan vai Thaimaaseen?
Vihjailet tuossa nyt siihen että:-Pieksämmäkkee
-Rovaniemmee
En kouluvihjaile mitään. Tuli vaan mieleen kaksi sanaa joita ja joiden käyttäjiä vihaan.Vihjailet tuossa nyt siihen että:
Thaimaakkee
Thaimaammaa
Anteex vidusti. T:Jjusban&AlppuEn kouluvihjaile mitään. Tuli vaan mieleen kaksi sanaa joita ja joiden käyttäjiä vihaan.
En anna! T: LumppariAnteex vidusti. T:Jjusban&Alppu
Joo. Sori.Kun alkoholisoitunut keski-ikäinen mies retostelee tunteneensa Irwin Goodmanin henkilökohtaisesti ja kutsuu häntä Antiksi.
Jaa, säkin kuuntelit radioo tänäänKun alkoholisoitunut keski-ikäinen mies retostelee tunteneensa Irwin Goodmanin henkilökohtaisesti ja kutsuu häntä Antiksi.
En ole koskaan kuullut puhuttavan "kumeksista" tarkoittaen auton renkaita. Ja hyvä niin. Näyttää jo luettunakin ärsyttävältä."pelli" kun on tarkotus sanoa "pelti" ("siin on uus konepelli")
"kumekset" kun on tarkoitus puhua auton renkaista ja ERITYISESTI:
etu/takaratas kun on tarkoitus puhua etu/takapyörästä
Onksul semmonen pellilompakko? Mul on alumiinipellinen.Mulla on aina kumeksia lompakossa.
Toi aiheutti kerran mielenkiintoisen tilanteen eräällä prätkäforumilla, kun tyyppi selitti, että tarttee uuden eturattaan prätkäänsä ja muut sitten riensivät auttamaan ja kilvan tarjoamaan eturattaita ja sitten selvisi, että ne kaikki muut tarjosivat ihan oikeasti siis eturatasta, mutta alkuperäinen kysyjä olikin tarkoittanut etupyörää.Mitä taas tulee etu- ja takarattaisiin pyöristä puhuttaessa, niin se sopii jotenkin mun korvaani. Ainakin nykyään.
[/SIZE]
Ja minun 'kielessänihän' eturatas on sama kuin etupyörä ja eturengas. :doubtful:Toi aiheutti kerran mielenkiintoisen tilanteen eräällä prätkäforumilla, kun tyyppi selitti, että tarttee uuden eturattaan prätkäänsä ja muut sitten riensivät auttamaan ja kilvan tarjoamaan eturattaita ja sitten selvisi, että ne kaikki muut tarjosivat ihan oikeasti siis eturatasta, mutta alkuperäinen kysyjä olikin tarkoittanut etupyörää.
Pelli kiinni sulla on alati.Mulla on aina kumeksia lompakossa.