Sanoja, joiden käyttö ärsyttää

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26850
Kunhan ei Veikkausliigaa kutsuta jalkapalloksi, niin hyvä tulee.
Sulle kun näytettäis futismatsi jossa tunnistamattomissa peliasuissa äijät pelaa tyhjällä stadionilla niin et tietäisi onko se Valioliigaa vai Veikkausliigaa :p
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Sulle kun näytettäis futismatsi jossa tunnistamattomissa peliasuissa äijät pelaa tyhjällä stadionilla niin et tietäisi onko se Valioliigaa vai Veikkausliigaa :p
Tunnistamattomien peliasujen perusteella veikkaisin Veikkausta.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Eikun ny mie vähän ehkä valhettelin.. on kait sille HJKlla se sama sinivalkoraita kuin 20 vuotta sitten samppiooniliigan lohkovaiheen aikaan..?

Muista ei silleen ensikäden käryä
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Minulla ei ole ollut milloinkaan faijaa, isiä, iskää, äippää tai äiskää. Meillä oli vain äiti ja isä.
Kun olin nuori poika, niin vanhempani olivat mulle äiti ja Topi. Varmaan yhden käden sormista on laskettavissa ne kerrat, kun isäukkoa isäksi kutsuin lapsuudessani tai nuoruudessani.

Syyn ylläolevaan "isättömyyteen" kertonen Isänpäivätojckissa sitten kun aika on.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Mua ärsyttää se, kun aikuiset ihmiset, varsinkin jos miehet käyttävät vanhemmistaan yhä nimiä iskä, isi, äippä tai äiskä.

Kertoo mielestäni vanhaa sanomaa siitä, että nyt ei olla osattu päästää irti siinä määrin kun olisi hyväksi.

Voi olla myös, että olen väärässä. Mutta tuskin olen.
Mun juniorit, poika ja tytär, sanovat mua edelleen isiksi, vaikka ovat olleet täysi-ikäisiä jo vuosikaudet. Toinen melkein tuplasti, kun toinen. Eipä tuo mua haittaa. Isittely.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Mulla on aina jotenkin kalsakahtanut korvaan, kun lapsi kutsuu vanhempiaan etunimillä. Mutta jos syy on niin se on ja siinä ei Al-sedän kummastelut paljon paina ja sillä selvä.
Mää en isääni kutsunut edes etunimellään, vaan ns. lempinimellä ja se tuntuu nyt aikuisena hyvinkin kolkolta touhulta. Mutta kaikkeen on ehkä syynsä.
 

Örfil

Guest
Mulla on aina jotenkin kalsakahtanut korvaan, kun lapsi kutsuu vanhempiaan etunimillä. Mutta jos syy on niin se on ja siinä ei Al-sedän kummastelut paljon paina ja sillä selvä.
Lapset kutsuu mua herra kersantiksi. Ja sillä selvä.
 
Ylös