Sanoja, joiden käyttö ärsyttää

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Pendelöinti.

Paitsi jos sillä tarkoitetaan yhtä massiivisen luokan sekoilua kuin Pendelestockilla oli tapana harjoittaa.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
LinkedIn. Voi jeesuksen äiti, kuinka sen pakkotuputus voikaan ottaa palloon. Eletäänkö me nyt oikeasti maailmantilanteessa, jossa mun pitää työllistyäkseni tehdä joku hevonhörön englanninkielinen työprofiili johonkin kristuksen Linkkikseen? Koska se SpaceX lähtee ja paljonko sinne maksaa liput?
 

Timo Virtanen

Ihan tavallinen Virtanen
Liittynyt
15.8.2015
Viestit
2229
Sijainti
Anywhere in the world
LinkedIn. Voi jeesuksen äiti, kuinka sen pakkotuputus voikaan ottaa palloon. Eletäänkö me nyt oikeasti maailmantilanteessa, jossa mun pitää työllistyäkseni tehdä joku hevonhörön englanninkielinen työprofiili johonkin kristuksen Linkkikseen? Koska se SpaceX lähtee ja paljonko sinne maksaa liput?
Komp. Ei oo siellä profiilia. Eikä varmaan tuu. Ei mulla oo niin laajaa piiriä tai mitään niin erikoista osaamista että sieltä erottuisin. Kyllähän pari kaveria jotka siellä ovat, on kertonut että on jotkut pääkallonmetsästäjät tai sellaiset olleet yhteyksissä, mutta eipä niistäkään ole mitään enempää kerrottavaa lapsenlapsilleen jäänyt.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
LinkedIn. Voi jeesuksen äiti, kuinka sen pakkotuputus voikaan ottaa palloon. Eletäänkö me nyt oikeasti maailmantilanteessa, jossa mun pitää työllistyäkseni tehdä joku hevonhörön englanninkielinen työprofiili johonkin kristuksen Linkkikseen? Koska se SpaceX lähtee ja paljonko sinne maksaa liput?
Tuskailet vuodesta toiseen työttömänä, sanot olevasi valmis ottamaan vastaan duunin kun duunin ja näet hakemisessa jatkuvasti vaivaa, mutta et ole profiilia tehnyt nettipalveluun joka auttaa työllistymään?
Menee ehkä puoli tuntia aikaa.

Harvalle sieltä lie suoraan on duunia tarjottu, mutta kyllä meikäläisen profiilia on jokainen potentiaalinen työnantaja käynyt katsomassa.

Sä oot niin spessualalta vielä, että tommonen ammattilaisten some on hyvä keino pysyä entisten kollegoiden ja kumppanien mielessä.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Veisivätkin pääkalloni niin päättyisi tämä kamaluus.
Ei ole minullakaan siellä(kään) tiliä, vaikka kollegat pienen lahden toisen puolen kovasti asiaa tuputtivat jo 2000-luvun alussa. Edelleen kaveripyyntöjä tulee, mutta en ole aiheesta innostunut. Näillä mennään mitä nyt on, tulevaisuutta en lukitse, mutta tuskin ihan lähiaikoina on tarve enämpi (heh) someilla (hehheh).
 
Ylös