minua kyllä ärsyttää Oskari Saaren sanomana KAIKKI sanat.burb sanoi:Oskari Saaren sanomana:
- aiika
- aiikalailla
- aiikamoinen
minua kyllä ärsyttää Oskari Saaren sanomana KAIKKI sanat.burb sanoi:Oskari Saaren sanomana:
- aiika
- aiikalailla
- aiikamoinen
Ei vaan sisäläinen.AJ sanoi:Ulkolainen. Onko tuon vastakohta sitten kotilainen?
Ace17 sanoi:Ei vaan sisäläinen.
H_Hihhuli sanoi:Pitkällä juoksulla normitoikin käy sillai, notta se omaa snadisti ällösanoja.
Loppupelissä veliseni, loppupelissä,,,! :ahem:Runar ja Kyllikki sanoi:Olitpa aika ihmisohjus kun menit sitten Ihqdaa-jutuksi kirjoittamaan tuollaisen tiedonnokareen,,, henkilökohtaisestihan haluan viellä sanoa että omaan itsessäni sijaitsevan mielipiteen, että ulkolaisethan sitten eivät tuota tietenkään snaijaa,,,mut silti!!!
Dominic sanoi:On varmaan tullutkin, mutta KASARI.
80-lukuhan on paras vuosikymmen :alppu:Dominic sanoi:On varmaan tullutkin, mutta KASARI.
80-luvun parhaudesta ei ollut tässä nyt kysymys.Sue_me sanoi:80-lukuhan on paras vuosikymmen :alppu:
Ja asiaan:
Ounaus
No voi hitsi voi harmi... Asian kun voi käsittää monella tavalla :idea:Dominic sanoi:80-luvun parhaudesta ei ollut tässä nyt kysymys.
:thumbup: :ahem:Laareni120 sanoi:Ruotsi.![]()
Kerran olen ihan oikeasti hämääntynyt tuosta ilmauksesta (eikö se muuten ole monikossa yleensä?!). Oli joku jääkiekkojuttu tms., jossa mainittiin jonkin joukkueen olevan loppupeleissä huonompi tms.Olga sanoi:Loppupelissä veliseni, loppupelissä,,,! :ahem: