Sanoja joista tykkäät

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
En nyt tiedä varsinaisesti, että tykkäänkö, mut tuli mieleen sana Lapland. Joka on siis suomeksi Sylimaa.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Keso merkityksessä keskisormi. Mulla oli lukiossa opettaja nimeltä Keso. Olisinpa tiennyt tämän silloin. Eli siis öö n. 3 vuotta sitten, KUULITTEKO?
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Aki tykki harmitteli kun ei itse keksinyt merkitystä kappaleelle Ahmat tulevat. Joku fani oli kysellyt tarkoittaako ahma kappaleessa ahdistusta & masennusta?
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Yhden tähden jellun vois kyllä vaikka kieltääkin.

Rakkaalla viranomaisella olen tavannut aika monta kutsumanimeä. Noi tuli nopeasti mieleen, varmaan niitä on liuta lisääkin.

Gesta/kesta
Dekkari
Jetsoni
Jeppe
Jepari
Kyttä
Koppari
Koukku
Kissalan pojat
Tinanapit
Koppalakki
Paskalakki
Sinivuokko
Skoude
Sika

Ja ei, minulle ei sovi, että poliisia pitäisi kutsua vain ja ainoastaan poliisiksi.
Rikkaus.
Joskus kauan sitten paikallislehden kesävisassa kyselin paikallisilta hahmoilta ja mökkivierailta kisailumielessä synonyymejä heille läheiseen asiaan, joita oli minuutti aikaa keksiä.
Paikallinen poliisimestari sai tehtäväkseen keksiä annetussa minuutissa mahdollisimman monta synonyymiä sanalle poliisi. Pyysi vielä pari konstaapelia apuun ja taisivat saada kasaan kokonaiset kolme kappaletta.
Eivät pärjänneet.
Kisan taisi voittaa Joel Melasniemi keksittyään yli kaksikymmentä synonyymiä sanalle kitara. Kaikki sanat eivät olleet painokelpoisia.
 
Ylös