Albert Oil
Hippi ja juntti
Ja mun mahdolliset pisteet voi kuulemma lisätä ton Parkin Albertin pinnoihin.
Tässä tais paljastua pitkään forumia piinannut häirikkökakkosnikki!!!Ja mun mahdolliset pisteet voi kuulemma lisätä ton Parkin Albertin pinnoihin.
Saa siihen vieläkin vastata... Aika päättyy vasta 5.9.VOI RISTUS!!!!!! SIÄ OLI BOONUSKI! Hämää, ku toi oli erotettu muista kyssäreistä, hitto ku hokasin sen vasta nyt:jaska::jaska::jaska::jaska:
Eikä Mustakaapu ole viittasankari muutenkaan, kun sillä ei ole viittaa, vaan jonkinlainen kaftaani.8. Mainitse joku muu Ankkalinnan viittasankari kuin Taikaviitta.
sana on vapaa, esim. Superhessu, Viitatar... 1p, Mustakaavusta saa puolikkaan, kun se ei ole sankari
Hyvä kysymys, ei tuo ole ollut kuin viikon päivät mun sigussa tuo muistutus...Mitä helv.. EIH! Miksi mie olen tämän missannut?!
Paljon pisteitä meni tonne noin.. hävyyksiin, heihei.. :jaska:
No sitä minen ihmettele lain. En mie siguja niin tarkasti pänttää että jaksaisin erottaa sarjistivaa jostain muusta visasta/veikkuusta tahi kkwcs-linkistä..Hyvä kysymys, ei tuo ole ollut kuin viikon päivät mun sigussa tuo muistutus...
Korjattu - ei vaikuttanut sijoituksiin mitenkään.Sain kakkoskohdasta nolla pistettä vaikka oli vain yksi väärin.