Sarjakuvia

  • Viestiketjun aloittaja Jr-
  • Aloituspäivämäärä

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Paketti lupaa ihmeitä vatsalle, ja sarjishemmo keksii sen olevan kekäleiden tulostus.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Ei se ole aurinko vaan pää. Eli vain 100% vatipää syö moista mössöä.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Enpä tiedä? Nuo kaksi muuta kun ovat 'virallisia' vähemmistöjä Suomessa. Olettaisin kolmannenkin kuuluvan samaan 'sarjaan'?

Ken tietää, niin kertokoon.
Kyllä minä tuon hiustyylin ja korviksen perusteella ihan perushomppeliksi tulkitsisin. Vähemmistöjä ne seksuaalivähemmistötkin on
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Kyllä minä tuon hiustyylin ja korviksen perusteella ihan perushomppeliksi tulkitsisin. Vähemmistöjä ne seksuaalivähemmistötkin on
Joo, onhan ne homppelitkin vähemmistöjä, mutta kun mun mielestä tämä ei näytä klassiselta homotyypiltä. Ei siis maskuliiniselta koppalakkihomolta, eikä myöskään naiselliselta homppeliltakaan. ???
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24217
Sijainti
lappeen Ranta
Mun mielestäni tuo on nimenomaan sellainen miehekkään näköinen lesbo. En nyt osaa sano miksi, mutta jotenkin naiselta näyttää.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Mun mielestäni tuo on nimenomaan sellainen miehekkään näköinen lesbo. En nyt osaa sano miksi, mutta jotenkin naiselta näyttää.
Jos Jarla lukisi tätä foorumia niin voin kuvitella kuinka se hymähtelisi strippiensä analysoinneille. Tai kiroilisi kun ei karikatyyrit tule ymmärretyksi ja että kuinka hemmetissä ne oikein pitäisi piirtää, että tampiotkin tajuaisivat. :D
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24217
Sijainti
lappeen Ranta
Jos Jarla lukisi tätä foorumia niin voin kuvitella kuinka se hymähtelisi strippiensä analysoinneille. Tai kiroilisi kun ei karikatyyrit tule ymmärretyksi ja että kuinka hemmetissä ne oikein pitäisi piirtää, että tampiotkin tajuaisivat. :D
Sama kävi mielessä ja edelleen pähkäilin, että on jopa voinut tarkoituksella jättää tuon kolmannen hahmon enemmän tulkinnanvaraiseksi kuin kaksi muuta. Jokainen voi itse tykönänsä päättää, onko kyseessä naisellinen mies vai miehekäs nainen vai jotain muuta.
 

Örfil

Guest
Joskus aikanaan kun oli luvallista pitää heteromiehenkin korvista se piti nimenomaan olla VASEMMASSA korvassa. Tämä oli -80 luvun alussa. Vai oliko se oikeassa :eek:
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Joskus aikoinaan merimiehet pitivät kultaista korvarengasta. Siltä varalta, että olisivat sattuneet kuolemaan vierahilla mailla sillä olisi maksettu hautajaiset. Toisaalta ennen muinoin laivoilla ei paljon naisia suvaittu. Tiedä sitten, mitä on laivoilla tapahtunut, kun merimatkatkin ovat ennen kestäneet kuukausia, ellei jopa vuosia.
 
Ylös