Mangelo
Well-known member
Kiinteät kuituiset pökäleet palaa hyvin takassa.Äh, ei keksi...?
Kiinteät kuituiset pökäleet palaa hyvin takassa.Äh, ei keksi...?
Kyllä mä nyt TON hokasin mutta lähdin hakemaan tosta pakkauksen tekstistä jotain lisävitsiä.Kiinteät kuituiset pökäleet palaa hyvin takassa.
Näyttääkö tuo aurinko siltä, kuin joku pyllistäisi vadille?Kyllä mä nyt TON hokasin mutta lähdin hakemaan tosta pakkauksen tekstistä jotain lisävitsiä.
Ei? :doubtful:Näyttääkö tuo aurinko siltä, kuin joku pyllistäisi vadille?
Mun silmään haiskahtaisi hiukan sellaiselta ns. "rekkalesbolta" :doubtful: :idea:.Eikäku sitä vaan, notta mitä vähemmistöä tuo vasemmanpuoleisin edustaa? Kaksi muuta avautuu hyvinkin.
Enpä tiedä? Nuo kaksi muuta kun ovat 'virallisia' vähemmistöjä Suomessa. Olettaisin kolmannenkin kuuluvan samaan 'sarjaan'?Mun silmään haiskahtaisi hiukan sellaiselta ns. "rekkalesbolta" :doubtful: :idea:.
Kyllä minä tuon hiustyylin ja korviksen perusteella ihan perushomppeliksi tulkitsisin. Vähemmistöjä ne seksuaalivähemmistötkin onEnpä tiedä? Nuo kaksi muuta kun ovat 'virallisia' vähemmistöjä Suomessa. Olettaisin kolmannenkin kuuluvan samaan 'sarjaan'?
Ken tietää, niin kertokoon.
Eikös ruotsalaiset ole homoja, ja homot pitää korvista oikeassa korvassa?Enpä tiedä? Nuo kaksi muuta kun ovat 'virallisia' vähemmistöjä Suomessa. Olettaisin kolmannenkin kuuluvan samaan 'sarjaan'?
Ken tietää, niin kertokoon.
Joo, onhan ne homppelitkin vähemmistöjä, mutta kun mun mielestä tämä ei näytä klassiselta homotyypiltä. Ei siis maskuliiniselta koppalakkihomolta, eikä myöskään naiselliselta homppeliltakaan. ???Kyllä minä tuon hiustyylin ja korviksen perusteella ihan perushomppeliksi tulkitsisin. Vähemmistöjä ne seksuaalivähemmistötkin on
Jos Jarla lukisi tätä foorumia niin voin kuvitella kuinka se hymähtelisi strippiensä analysoinneille. Tai kiroilisi kun ei karikatyyrit tule ymmärretyksi ja että kuinka hemmetissä ne oikein pitäisi piirtää, että tampiotkin tajuaisivat.Mun mielestäni tuo on nimenomaan sellainen miehekkään näköinen lesbo. En nyt osaa sano miksi, mutta jotenkin naiselta näyttää.
Sama kävi mielessä ja edelleen pähkäilin, että on jopa voinut tarkoituksella jättää tuon kolmannen hahmon enemmän tulkinnanvaraiseksi kuin kaksi muuta. Jokainen voi itse tykönänsä päättää, onko kyseessä naisellinen mies vai miehekäs nainen vai jotain muuta.Jos Jarla lukisi tätä foorumia niin voin kuvitella kuinka se hymähtelisi strippiensä analysoinneille. Tai kiroilisi kun ei karikatyyrit tule ymmärretyksi ja että kuinka hemmetissä ne oikein pitäisi piirtää, että tampiotkin tajuaisivat.
HAAHHAAHAAAAEikös ruotsalaiset ole homoja, ja homot pitää korvista oikeassa korvassa?