Mä joka päivä töitä teenTekijänoikeuksien takia tässä tapauksessa ei voida soittaa kuin "tiettyjä turkulaisia artisteja"
joka ainoa aamu seittemäksi meen
sen kaiken teen mä siksi vain
että radalle pääsisin nolaamaan itseäin :alppu:
Mä joka päivä töitä teenTekijänoikeuksien takia tässä tapauksessa ei voida soittaa kuin "tiettyjä turkulaisia artisteja"
Samaa mieltä, että Cmoneyn mahdollinen voitto ansaitsee kunniakseen fanfaarin hanurista.Myös haitarimusiikkia voidaan soittaa siimanin mahdollisen voiton kunniaksi :alppu:
No helppoa voitto on ylivoimaisella autolla, tai enempi ajamallakin kahdessa viimeisessä kisassa mahdollisuuksien rajoissa. Ehkä. Turkuun pitäisi sitten olla fyysisesti itsekin kondiksessa.Samaa mieltä, että Cmoneyn mahdollinen voitto ansaitsee kunniakseen fanfaarin hanurista.
Ehdoton peukku autotuurille ja fyysiselle ylivoimalle, sarja kaipaa uutta väriä voittotilastoon.No helppoa voitto on ylivoimaisella autolla, tai enempi ajamallakin kahdessa viimeisessä kisassa mahdollisuuksien rajoissa. Ehkä. Turkuun pitäisi sitten olla fyysisesti itsekin kondiksessa.
No eiköhän tuon pysty lupaamaan!Se on parasta, ja sitten olkoon kisapläjäysvideossa by WoPe musiikkina jos voitan kisan. WoPe, kuulitko?! Easy Livin´ soi jos voitan! Muuten 1vs1 sormikoukkua!!! :mad_old:
Cmoney, tuo Aurajoen Hamilton :ahem:sarja kaipaa uutta väriä voittotilastoon.
Eikä materiaali!No eiköhän tuon pysty lupaamaan!
Ja mitä sarjan tulevaisuuteen tulee, niin ainakaan pläjäykset ei lopu !
*asiatonta* Mullon mustaa kenkälankkia varastoon hankittuna tuon varalta. *asiatonta*Cmoney, tuo Aurajoen Hamilton :ahem:
Suutuin ja järkytyin!*asiatonta* Mullon mustaa kenkälankkia varastoon hankittuna tuon varalta. *asiatonta*