Sauber 2015

SJ

F1 asijan tuntia
Liittynyt
6.9.2011
Viestit
5103
Pulleat posket ja aerodynaamisesti todella heikko keula. Ei näytä kovin vahvalta kilpurilta. Toivottavasti ponttoonien koko ei heijastele Ferrarin koneen heikkoja lämpöominaisuuksia ja suurta kokoa. Kohtahan se nähdään, kun emotalli julkaisee oman autonsa. C34:stä tulee mulle mieleen viime kauden Caterham.
 

Jabsu

Hirvimettällä
Liittynyt
29.1.2013
Viestit
4756
Pulleat posket ja aerodynaamisesti todella heikko keula. Ei näytä kovin vahvalta kilpurilta. Toivottavasti ponttoonien koko ei heijastele Ferrarin koneen heikkoja lämpöominaisuuksia ja suurta kokoa. Kohtahan se nähdään, kun emotalli julkaisee oman autonsa. C34:stä tulee mulle mieleen viime kauden Caterham.
Tuskimpa heijastelee mitään moottorista. Sauber on rahapulassa ja auto sen mukainen. Noin rumaa nokkaa ei tainut edes viime vuonna löytyä. Pisteet siis FIA:lle jälleen.
 
Viimeksi muokattu:

Rogue

Jää(telö)mies
Liittynyt
30.7.2009
Viestit
1203
Sijainti
Banned
Mukavan pirteä väritys tylsän valkoisen ja harmaan sijasta.
Kohtuu kookkaan näköinen tekele, mutta toivottavasti on radalla positiivinen yllätys..
 
Liittynyt
28.3.2007
Viestit
847
Ei helvetti tuota väritystä. Jos on sinistä, keltaista ja valkoista käytettävissä niin ei ole vaikeaa saada siitä jotain hieman silmiä enemmän miellyttävää.
 

Miikhail

Well-known member
Liittynyt
16.5.2010
Viestit
3477
Hyvä että Sauber on taas sininen, mutta olisi voitu vähän parempi sävy valita. :thumbfh: Ja vielä keltaista, joka ei sovi tuohon yhtään, lätkäisty päälle. Toivottavasti näyttää radalla paremmalta.
 

Skenejeesus

Viihdekäyttäjä
Liittynyt
8.1.2008
Viestit
4207
Sijainti
Maranello
Hyvä että Sauber on taas sininen, mutta olisi voitu vähän parempi sävy valita. :thumbfh: Ja vielä keltaista, joka ei sovi tuohon yhtään, lätkäisty päälle. Toivottavasti näyttää radalla paremmalta.
Eiköhän toi Banko do Brasil moista väreistä ja sävyistä ole päättänyt. Maksoi luultavasti sen verta hyvin ettei kannattanut sävyistä kinastella.

Noin rumaa nokkaa ei tainut edes viime vuonna löytyä. Pisteet siis FIA:lle jälleen.
Ai koko sarjasta vai Sauberilta? Alkukauden Caterham vei kyllä kyse(enala)isen kunnian.
 

Fastlane

Well-known member
Liittynyt
1.2.2011
Viestit
141
Vieläkään ei kyllä pysty ymmärtämään, että millä ihmeellä Caterhamin suunnittelijat päätyivät tuohon ratkaisuun...
 

Jabsu

Hirvimettällä
Liittynyt
29.1.2013
Viestit
4756
Sauberin rekat ei ainakaan vielä tottele uutta väritystä.

 
Viimeksi muokattu:

Turboruuvi

Well-known member
Liittynyt
23.3.2013
Viestit
1004
Vaikka pitäisikin periaatteessa pitää siitä että tuodaan uutta väriä gridille, niin tää on kyllä rumin kaikista värityksistä tähän mennessä.
 

Jabsu

Hirvimettällä
Liittynyt
29.1.2013
Viestit
4756
Miranol keltainen ja Miranol sininen ovat värit, jos halluatte oman autonne samoihin väreihin :) Ilmeisesti myös Sauber on käynyt Värisilmässä ja ostanut nämä maalit.
 

Ananas

Well-known member
Liittynyt
18.3.2014
Viestit
371
Sauberin rekat ei ainakaan vielä tottele uutta väritystä.
Yhden kuvassa näkyvän rekan maalauttaminen maksaa noin 7000€, joten voihan se olla, että tiimillä on rahat niin tiukassa, että pitää tuostakin säästää, kun se ei suoraan vaikuta suorituskykyyn. Ennen kauden alkua sitten nypitään teipit kyljistä ja laitetaan Brasilian Bancon teippaukset tilalle.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24203
Sijainti
lappeen Ranta
Mua ihmetyttää hiukan tuo keltavalkoinen alue auton kyljessä, että mikähän lienee syynä siihen, että oikeastaan mikään raja siinä alueessa ei seuraa auton muotoja. Yläreuna kaikkein eniten, mutta ei sekään ihan koko matkalta. Kai siinä joku hieno visuaalisgraafinen jutska on, jota mun aivot ei vaan tajua.
 
Liittynyt
1.11.2014
Viestit
3326
Sijainti
Katabolia
Mua ihmetyttää hiukan tuo keltavalkoinen alue auton kyljessä, että mikähän lienee syynä siihen, että oikeastaan mikään raja siinä alueessa ei seuraa auton muotoja. Yläreuna kaikkein eniten, mutta ei sekään ihan koko matkalta. Kai siinä joku hieno visuaalisgraafinen jutska on, jota mun aivot ei vaan tajua.
Kyllähän nuo etu- ja takareunatkin mukailee etu- ja taka- reunoja etäisesti sopivasta kulmasta katsottuna. Tarkoituksena lienee ollut, ettei maalata koko ponttoonia keltavalkoiseksi, ja siinä on onnistuttu.
 

uuci

Well-known member
Liittynyt
13.5.2010
Viestit
3562
Mä luulen, että Nasr tulee viemään tulevalla kaudella Ericssonia kuin litran mittaa. :doubtful: Mutta tämä voi olla väärä arvio minulta. :dunno:
 

SJ

F1 asijan tuntia
Liittynyt
6.9.2011
Viestit
5103
Itse en arvosta Nasria sen enempää kuin Ericssoniakaan. Tusinatavaraa molemmat, vaikkakin minulle on kivenkovaa väitetty, että Ericsson vain kärsi tallikaveriaan huonommista säädöistä kuten Kimikin. Mene ja tiedä.
 

ProjectMaster

Well-known member
Liittynyt
17.12.2013
Viestit
1649
Ericssonin miljonäärikaveri sitten maksoi auton värityksenkin Ruotsin väreihin? :p
 
Ylös