Zervuska Haidis
Well-known member
Ajaa. Soitin just äsken Bernie Ecclestonelle ja varmistin.
Toyotaan verrattuna Audilla on huonompi tilanne, koska heillä ei ole Mika Saloa. Ilman Saloa Toyotalla ei osattu mitään.Binotto kertoo odotetusti, että Audi on muihin verrattuna jäljessä moottorinsa kanssa. Mitähän tästäkin tulee.. Varmaan parhaimmillaankin joku Toyotan tapainen ura ykkösissä, kunnes myös lähdetään jollakin syyllä pois sarjasta. Ainakin lähtökohdat on hyvin onnettomat, mutta toivottavasti olisi väärässä tämän kanssa
https://www.motorsportweek.com/2024/09/30/mattia-binotto-audi-will-have-an-initial-gap-to-recover-with-f1-engine/
Mutta niillä on tuoli ja pahvi. Ja podiumirohmu Hulkki.Toyotaan verrattuna Audilla on huonompi tilanne, koska heillä ei ole Mika Saloa. Ilman Saloa Toyotalla ei osattu mitään.
Harmittaa kun nollan podiumin Unkelberg arvostetaan podiumrohmu Pottaksen edelle.Mutta niillä on tuoli ja pahvi. Ja podiumirohmu Hulkki.
Sekin harmittaa kun 0-podiumin Tsunoda lähetti podiumrohmu Ricciardon eläkkeelle kesken kauden. Ei ole helppo paikka olla podiumrohmuna häntäjoukoissa kun historia ei pelasta.Harmittaa kun nollan podiumin Unkelberg arvostetaan podiumrohmu Pottaksen edelle.
Viimeinkin asia on onnistuttu kääntämään niin päin, että Bottasilla on kaikki langat käsissään ja että Audi on vähän jopa epätoivoinen miehen pitääkseen!Valtteri Bottas aiheuttaa Sauberille päänvaivaa (msn.com)
Bottas pyytää liian pitkää sopimusta ja liikaa palkkaa. Paikkaa kärkkyvät Bortoleton lisäksi Colapinto ja Schumacher.
Myynti ei onnistu, koska F1-pajan kanssa samassa tehtaassa sijaitsee muitakin Renault'n toimintoja, minkä lisäksi myynti olisi varmasti hankalaa senkin vuoksi, että henkilöstö on syvästi ranskalaista ja Ranska on vaikea kohde ulkomaisille firmoille.Nyt olisi Audilla varmasti mahdollisuus ostaa Rellun moottoriosaaminen itselleen ja saada sitä kautta tietotaitoa vuosikausien edestä omaan kehitykseen.
Enpäs tosiaan ajatellut tuota ranskalaisuutta, mutta ei voi olla vaikuttamatta.Myynti ei onnistu, koska F1-pajan kanssa samassa tehtaassa sijaitsee muitakin Renault'n toimintoja, minkä lisäksi myynti olisi varmasti hankalaa senkin vuoksi, että henkilöstö on syvästi ranskalaista ja Ranska on vaikea kohde ulkomaisille firmoille.