Savolaisuus

Savolaisuus on

• IN! :thumbup:

Äänet: 37 67,3%
  • OUT! :thumbdown:

Äänet: 18 32,7%

• Äänestäjiä yhteensä
    55

WebSlave

Trackman
Missä menee muuten Karjalaisten ja Savolaisten raja? Tämä on minulle hieman epäselvä.
Onhan meillä maakunnat, jotka määrittelee rajat, jos jotain yksiselitteistä haluaa. Käytännössä raja-alueilla kyse on veteen piirretystä viivasta. Osin ihan kirjaimellisestikin. ;)

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Missä menee muuten Karjalaisten ja Savolaisten raja? Tämä on minulle hieman epäselvä.
Siinä kulkee raja, kun uskaltaa sanoa EI, ilman että ajattelee, että mitäköhän tuokin minusta nyt ajattelee kun sanon ei.:ahem:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Menisköhän tuo sarjis savoksi jotenkin:

- Suatan minä tullaakki, juur kohtsillee.

- Mites siellä, jouvatko sinäki, vae vieläkö uotellaan?

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Lipsahti tuo 'savolainen' karjalan puolelle.

Minä on savossa minä.
Varmaan enemmistössä savoa onkin, mutta esim. Savonlinnassa se on ihan rehdisti 'mie', eikä kuitenkaan mistään karjalan territoriosta voida puhua.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Varmaan enemmistössä savoa onkin, mutta esim. Savonlinnassa se on ihan rehdisti 'mie', eikä kuitenkaan mistään karjalan territoriosta voida puhua.
Mullahan toi "mie" sana tarttui mukaan kotikulmille kontiorannan varuskunnasta, mutta se on jo nyt unohtunut kun ne ajat ovat olleet jo takana päin noin vuosi ja yhdeksän kuukautta.

Viimeksi muokattu:

markoj

Custom User
Savolaisuus on geenivirhe, joka jostain käsittämättömästä syystä on osoittautunut elinvoimaiseksi.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Niin ,niin,mutta kysyin ,mitä se tarkottaa niinku suomeks niinku;)
Ai vittu tiäxä niinqu joo, katos toisella on niinqu vittu tiäxä handut ja selkä pitkiä, mutta klabbit nippa nappa viistää maata. Tajuuksä ja tiäxä?

Sopii vittu tiäxä niinqu ihan sairaan siiposti kantaa vodaa ämpärissä tai milkkii kun on käynny tiäxä niinqu nykii ja runkaa hiehon daisareita.

Joko avautui?:doubtful: