KoS
Banned
- Liittynyt
- 1.1.2009
- Viestit
- 39
Kimi ajaa alipainoisella?Schumi saa ajaa yhden koneen loppuun harkoissa ja totutella autoon ja säätää sitä.
Sitten se ajaa höyryillä paalulle, näytösluontoisesti, 20kg painavammalla autolla kuin Kimi.
Kimi ajaa alipainoisella?Schumi saa ajaa yhden koneen loppuun harkoissa ja totutella autoon ja säätää sitä.
Sitten se ajaa höyryillä paalulle, näytösluontoisesti, 20kg painavammalla autolla kuin Kimi.
Miksi raivostua. Schumi nimettiin Massan varakuljettajaksi ja jos Massa vastoin ennakko-odotuksia onkin kolmen viikon päästä ajokunnossa, niin kenelle fanit voivat suuttua. Massallekko, kun ei loukkaantunut vakavemmin? Ferrarillekko, kun nimesivät Schumin varakuskiksi?Miksi valehdella?
Siitäkös fanit rivostuvat, jos luvataan ensin, että Schumi on puikoissa ja sitten siellä kurvaileekin Massa. Schumin saattaa kuitenkin muutama fani haluta nähdä paikan päällä F1-kisassa vielä, kun siihen on mahdollisuus.
Ai meinaatko ihan tosissasi, että ketään kiinnostaa Massan toipuminen enemmän kuin Schumin paluu? Siis ihan rehellisesti. Onhan se korrektia puhua, että tärkeintä on Massan toipuminen mutta kyllä normifani vaan on miljoona kertaa enemmän kiinnostunut näkemään Schumacherin F1:sen ratissa. Ja tämä on fakta.Eiköhän se Massan toipuminen tärskystä olisi suurempi uutinen, kun ex mestarin pysyminen varikkotiloissa.
Puhuit ensimmäisessä viestissäsi mediatempauksesta, mikä antaisi touhusta melko valheellisen kuvan. Kaikki lääkärit ovat myös sanoneet, että loppukausi menee Massalta toipuessa, joten eikös tuo olisi jo aika lähellä valehtelua, jos kaveri maagisesti ajaisikin jo Valenciassa? Massaan toipumisesta ajokykyyn jo tämän kauden aikana ei olla vielä viralliselta taholta edes jossiteltu, joten fanit ovat varmasti siinä uskossa, että näkevät vanhan suosikkinsa Ferrarin puikoissa, jos hankkivat nyt liput esim. Valenciaan tai Belgiaan.Miksi raivostua. Schumi nimettiin Massan varakuljettajaksi ja jos Massa vastoin ennakko-odotuksia onkin kolmen viikon päästä ajokunnossa, niin kenelle fanit voivat suuttua. Massallekko, kun ei loukkaantunut vakavemmin? Ferrarillekko, kun nimesivät Schumin varakuskiksi?
Eiköhän se Massan toipuminen tärskystä olisi suurempi uutinen, kun ex mestarin pysyminen varikkotiloissa.
Näin on. Hetki parrasvaloissa, mutta saa jo riittää. Tästä eteenpäin siellä nähdään vain suutaria ja kimittäjää ja rubinjoa.toivottavasti nyt ferrari ja mclaren saa autot siihen kuntoon että podiumilla ei muita nähä, jensoneita ja rebulleja ei enään jaksa kattoa.
On siinä se outous, että Ferrari vähätteli ja valehteli Massan tilaa. Vaikka lääkärit sanoivat, että Massan tila on hengenvaarallinen, niin Ferrarin mukaan näin ei ollut. Hengenvaarallisuus alkoi siitä hetkestä, kun jousi kilahti päähän.Mitäs outoa tuossa on? Eihän ne sulje toisiaan mitenkään pois.
Esim: "Mitä mulle tapahtui, miksi oon sairaalassa?" - Ajoit pahan kolarin aika-ajoissa, jousi osui päähän. "Aijaa. No monesko olin silloin kun ajoin ulos? Kuka voitti kisan?"
Kiitos, tuo olikin mielenkiintoinen tieto.Niki Lauda palasi 3 vuoden tauon jälkeen ja pesi Prostin,joten sun arvion mukaan prost oli ihan täysi lapanen.
Samat sanat! Tosin oliko se 93 tai 92.Lajia tullut seurattua vuodesta 1994, ja kyllä tämä on uutinen on yksi kovimmista paukuista ikinä.. Tervetuloa Schumacher!
Siis Schumi ei ollutkaan täydellinen autonkehittäjä.Juuri tuli mieleen se miten Brawn kertoi miksi Schumi oli surkea testaaja. Hänen mukaansa Schumi oli huono testaaja sen takia että kun autosta muutettiin jotain, Schumi mukautui muutokseen niin nopeasti ja automaattisesti, ettei teami saanu siitä kunnon palautetta. Hän oli niin täydellinen kuski, että muutokset eivät häirinneet häntä ja hän mukautui välittömästi. Sen takia Schumi ei enää toiminut päätestaajana, ja piti käyttää kuskia, joka ei reagoinut muutoksiin niin täydellisesti kuin Schumi.
Toivokaamme, että kaikki F1-fanit tekisivät näin. Varsinkin Espanjassa.Älkää ottako ongelmaa mitä vauhtia maailmanmestarit ajaa toisiinsa verrattuna, vaan nauttikaa tilanteesta. Tällasta ei usein tule tapahtumaan :thumbup:
Kyllähän se näin on. Ihmisluonto on julma.Ai meinaatko ihan tosissasi, että ketään kiinnostaa Massan toipuminen enemmän kuin Schumin paluu? Siis ihan rehellisesti. Onhan se korrektia puhua, että tärkeintä on Massan toipuminen mutta kyllä normifani vaan on miljoona kertaa enemmän kiinnostunut näkemään Schumacherin F1:sen ratissa. Ja tämä on fakta.
Se mikä on kiinnostavinta ja mitä kukin haluaa nähdä on aivan eri asia. Tottakai olisi erittäin mielenkiintoista nähdä Schummeli radalla, mutta miehellä ei ole sopimusta tallipaikasta, Schumi on varakuljettaja. Jos Massa on ajokunnossa, Massa ajaa ja Schummeli seuraa sivustaa. Ihan itsestäänselvää.Ai meinaatko ihan tosissasi, että ketään kiinnostaa Massan toipuminen enemmän kuin Schumin paluu? Siis ihan rehellisesti. Onhan se korrektia puhua, että tärkeintä on Massan toipuminen mutta kyllä normifani vaan on miljoona kertaa enemmän kiinnostunut näkemään Schumacherin F1:sen ratissa. Ja tämä on fakta.
Ei, vaan yliohjaava. Tämä siis ihan teoriatasolla.Onkohan muuten aliohjaava auto noin yleisesti ottaen nopeampi.
Minä inhoan edelleen. Ei tämä sitä inhoa ainakaan vähennä. Mies johon henkilöityy F1-historian tylsin aika-kausi tekee paluun. Jippii...Outoa kun yhtäkkiä kukaan ei inhoakaan Schumia.
Ihan totta, ei olis arvannut vielä Turkin jälkeenKas kun ei Häkkinen...
Ei mutta kelatkaa mikä kausi!
Pistin juuri poikki plus-tv sopimuksen. Ei kiinosta maksaa Kerppenin Talkkarin katsomisesta :yuck:Voi taivahan taatto! Ainakin seuraavaan kisaan tulee ennätysyleisö katsojia niin paikalle kuin TV:ssäkin ja taas Bernien taskut pullistelee fyffeä :thumbup:
Vuosisadan mainostemppu.