DFiaA I told you so Liittynyt 7.2.2001 Viestit 14430 26.6.2004 #181 General FUp sanoi: Ehkä luit eri uutisen kuin minä.. itse en moista myöntämistä tuolla nähnyt Klikkaa laajentaaksesi... Mä näen valheiden läpi
General FUp sanoi: Ehkä luit eri uutisen kuin minä.. itse en moista myöntämistä tuolla nähnyt Klikkaa laajentaaksesi... Mä näen valheiden läpi
Ilmari Banned Liittynyt 6.8.2003 Viestit 1939 27.6.2004 #182 Karpow sanoi: Tämä toikki on muuten nyt kerännyt enemmän vastauksia kuin itse kisatoikki. Ihan vain sivuhuomautuksena... Klikkaa laajentaaksesi... Sehän vain kertoo siitä että meillä on yksi valovoimainen kuljettaja, joka ei jätä ketään kylmäksi. Hänen tekemisensä kiinnostavat kaikkia enemmän kuin koko muun kuljettajajoukon edesottamukset yhteensä :thumbup:
Karpow sanoi: Tämä toikki on muuten nyt kerännyt enemmän vastauksia kuin itse kisatoikki. Ihan vain sivuhuomautuksena... Klikkaa laajentaaksesi... Sehän vain kertoo siitä että meillä on yksi valovoimainen kuljettaja, joka ei jätä ketään kylmäksi. Hänen tekemisensä kiinnostavat kaikkia enemmän kuin koko muun kuljettajajoukon edesottamukset yhteensä :thumbup: