Katsoin tuossa Motorforumilta hidastuksen vielä kerran. Itse en näe mitään harottamista, vaan Schumin etupyörä osoittaa kyllä ihan etenemissuuntaan kun savua alkaa tulla.HÖYNÄ sanoi:Hidastuksista näkee selvästi että Schumin vasen etupyörä meni poikittain ja vauhti hidastui äkkiä
Aivan! Nyt Schumi sotkeutui omaan näpäryytenssä!J.Heldenview sanoi:Toi oli sumin pumppaus taktiikkaa, samassa tilanteessa Button väisti nurtsille Monzassa joku vuos sitten.
Pieni kopsu startissa tosiaan tapahtui. Mutta väärälle puolelle ajatellen tuota tunnelitilannetta.MikGo sanoi:Lähdössä Schumin oikea eturengas osui Saton autoon. Olisikohan tämä vahingoittanut sen verta Schumin auton ripustuksia, että ne hajosivat tunnelissa?
Kuten Brawn totesi, kyseessä ei ollut kilpailuonnettomuus. Peräänajajalla ei tällöin voi olla 100% puhtaat jauhot pussissa. Se ei tietysti välttämättä poista Schumin toiminnan varomattomuutta.AMS82 sanoi:Nyt voidaankin heittää romukoppaan nuo puheet teknisestä viasta. Olen itsekin tietysti sitä mieltä, että tuomariston on syytä tutkia tapaus. Toisaalta tuntuma siitä, että kyseessä oli Maikkelin oma harkitsemattomuus vahvistui. Jarruja ei tarvitse lämmitellä pyörät savuten. Oma lukunsa on tietysti Montoyan telemetriatiedot ja se, minkälaista nopeutta hän ajoi sekä tietysti se, oliko Montoyalla ylipäänsä mitään tietoa siitä, että turva-auto on tulossa pois, joskus näissä asioissa tiedot tapaavat tulla kuljettajalle viiveellä.