Kun seuraa Schumacherin tekemisiä vuosien varrella, olen huomannut seuraavat seikat:
1. Minimaalinen määrä PR-töitä.
2. Ehdoton ykköskuskin asema tallissa tallikaverin kustannuksella.
3. Ylipitkät talvilomat, joiden seurauksesta...
4. ...ei tarvitse testata/kehittää autoa nimeksikään varsinkaan ennen kauden alkua.
Käytetään nyt vaikka vertauskohtana Schumin kovinta kilpakumppania, eli tietysti Häkkistä:
1. PR-töitä kyllästymiseen asti.
2. Ei ykköskuskin asemaa tallissa kuin henkisellä tasolla.
3. Testaamista riitti... riitti... ja riitti.
Oli selvääkin selvempi, että Mika kului henkisesti täysin puhki, joka takia halusi lopettaa kauden 2001 päätteeksi. Kaudella 2000 oli jo nähtävissä loppuunpalamisen ensimmäiset merkit. Tämän myös Ron Dennis myönsi ja soimasi itseään siitä, ettei ollut sitä itse huomannut ennemmin. Viikon loma ennen Itävaltaa ja Magic-Mika oli taas entisensä.
Eli, ammentaako Schumi motivaationsa juuri siitä, ettei tarvitse tehdä paljon muuta kuin ajaa autoa kilpaa ja ykköskuskin asema tallissa on sopimuspapereissa luvattu? Minusta on aika uskomatonta, että kuuden mestaruuden ja seitsemänkymmenen voitetun kisan jälkeen mies jaksaa vain jatkaa ja jatkaa. Kaikki tärkeimmät ennätyksetkin ovat miehen nimissä, Sennan paalupaikkaennätystä lukuunottamatta, tottakai.
1. Minimaalinen määrä PR-töitä.
2. Ehdoton ykköskuskin asema tallissa tallikaverin kustannuksella.
3. Ylipitkät talvilomat, joiden seurauksesta...
4. ...ei tarvitse testata/kehittää autoa nimeksikään varsinkaan ennen kauden alkua.
Käytetään nyt vaikka vertauskohtana Schumin kovinta kilpakumppania, eli tietysti Häkkistä:
1. PR-töitä kyllästymiseen asti.
2. Ei ykköskuskin asemaa tallissa kuin henkisellä tasolla.
3. Testaamista riitti... riitti... ja riitti.
Oli selvääkin selvempi, että Mika kului henkisesti täysin puhki, joka takia halusi lopettaa kauden 2001 päätteeksi. Kaudella 2000 oli jo nähtävissä loppuunpalamisen ensimmäiset merkit. Tämän myös Ron Dennis myönsi ja soimasi itseään siitä, ettei ollut sitä itse huomannut ennemmin. Viikon loma ennen Itävaltaa ja Magic-Mika oli taas entisensä.
Eli, ammentaako Schumi motivaationsa juuri siitä, ettei tarvitse tehdä paljon muuta kuin ajaa autoa kilpaa ja ykköskuskin asema tallissa on sopimuspapereissa luvattu? Minusta on aika uskomatonta, että kuuden mestaruuden ja seitsemänkymmenen voitetun kisan jälkeen mies jaksaa vain jatkaa ja jatkaa. Kaikki tärkeimmät ennätyksetkin ovat miehen nimissä, Sennan paalupaikkaennätystä lukuunottamatta, tottakai.