En kyllä alkuunkaan tajua, miten pohtiessaan tulevaa mestaria eivät edes mainitse Mersua. Mun mielestä Alonson tai Kimin mestaruudesta puhumisessa tärkein tekijä on Mersun ja Laarenin, ehkä myös Williamsin suorituskyky, luotettavuus, rengaskulutus ja taloudellisuus verrattuna Ferrariin. Tallien väliset erot autojen osalta ovat helposti niin isoja tällä kaudella, että se on ihan yhdentekevää, että kenellä on parhaat kuskit.
Jos toisen tallin autolla pääsee kisassa sekunnin nopeempi kierroksia, niin ei siinä taidot kauheasti auta.
Mielenkiintoista myös, että noinkin asiantunteva kaveri kuin Rob Wilson ei noita asioita mainitse. En myöskään ole vielä vakuuttunut, että Alonsoa ei suosittaisi yksityiskohdissa, kuten kuka otetaan ensin varikolle, jos pitää valita jne jne. Itse pitäisin Alonsoa kyllä suosikkina etukäteen ajateltuna Ferrari kuskeista. Kimin pitää ajaa todella hyvin, että päihittää Alonson ja pitää olla tuuriakin vähän enemmän kuin joskus on ollut.
Mutta on kyllä etukäteen ajateltuna mielenkiintoisin kausi mitä F1:ssä on ollut 2000-luvulla, ainakin mun mielestä