Onhan se nyt pakko myöntää, että ei Kimi ole enää lähellekään entisesensä. Kaverille sattuu nykypäivänä valitettavan usein sellaisia virheitä mitkä menee ihan täysin omaan piikkiin ja tällaisista ei ollut ennen tietoakaan. Lisäksi ei se ole enää nykypäivänä MM-sarjan 4-5 nopeimman kuskin joukossa. Nää nuoret kundit repii aina jostain ihmeestä sen 0,1 - 0,2 sekuntia paremman ajan kuin Kimi.
Yhdessä vaiheessa tuntui erittäin pahalta edes kirjoitella tollasia, kun Kimiä on fanitettu se 15 vuotta ja tavallaan yritti aina sokaista silmänsä Räikkösen kohdalla, jos tuli virheitä, mutta kyllä itse ainakin näen nykyään tilanteen niin, että ei se enää niin terävä ja nopea ole mitä joskus on ollut ja tavallaan sitä on jo hyväksynyt sen. Jos se vielä yhden kaksi kilpailua voittaa urallaan, niin olisi jees, mutta ei se maailmanmestaruutta tule enää ikinä voittamaan.
Jos minä olisin tallipäälikkö, ja saisin valita kuljettajat talliin, niin kyllä mä vaan ottaisin Vettelin, Hamiltonin, Rosbergin, Ricciardon, Verstappenin, Alonson ja jopa Bottaksen ennen Kimiä.